اخبار مهم

اسکلت بد بو در خیابان توس مشهد راز مخوفی داشت / همه وحشت کردند!

کد خبر : 29015

استخوان‌های پلاستیک‌پیچ شده یک انسان در بولوار توس مشهد پیدا شد که سرنخی از یک جنایت هولناک است.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا بوی تعفن فضای باغ را برداشته بود و با هر نفس شُش‌هایت پر می‌شد از هوایی گندیده و مسموم. صاحب باغ به کارگرش از صبح گفته بود که پیگیر این بوی بد باشد و او هم به خاطر کار زیاد باغ نتوانسته بود رد بو را بگیرد. خورشید از وسط آسمان گذشته و میل به غروب شدن داشت. کلافه شده بود و هرکجای باغ که نفس می‌کشید همان تعفن به مشامش می‌رسید. صبح از باغ بیرون زده بود که چند نفر از روستاییان گفته بودند حتما سگی، چیزی تلف شده و به بو افتاده است.
کشف جسد بدبو یک جوان مشهدی در زمین کشاورزی
بوی بد در کنار دیواری که نیم متر ارتفاع داشت و دورتادور یک زمین کشیده شده بود بیشتر می‌شد. زمین کشاورزی تقریبا نزدیک جاده بود. ساعت ۴ عصر را رد کرده بود که چشمش به پلاستیک سفید رنگی که چیزی داخلش پیچیده شده بود، افتاد. پلاستیک بین دیوار کوتاه و یک نیوجرسی (دیوار بتنی پیش ساخته که قابل حمل است) افتاده بود.

فکر می‌کرد که منبع بوی بد را پیدا کرده برای همین زود دست به کار شد و پلاستیک را بیرون کشید. اندازه و شکل و ظاهر پلاستیک به جثه سگ یا جانور دیگری نمی‌خورد. مرد نگهبان کنجکاو شده بود و می‌خواست از دل این پلاستیک سفید رنگ سر در بیاورد.

دریافت جدیدترین اخبار مشهد و ایران با عضویت در کانال تلگرامی صبح مشهد ( کلیک کنید )

گوشه‌ای از لبه‌های به هم پیچیده شده پلاستیک را باز کرد که ناگهان مثل برق گرفته‌ها از جایش پرید و به عقب جهید. باورش برایش سخت بود. چشمش‌هایش را با دست‌هایش مالید تا بتواند بهتر ببیند. درست بود جمجمه یک انسان لای پلاستیک پیچیده شده بود. پلاستیک را باز کرد که بقیه اسکلت هم نمایان شد. روی برخی از استخوان‌ها هنوز گوشت بود که خشک شده بود.

بوی تعفن همچنان می‌آمد، اما عاملش این جسد متلاشی شده نبود. با تلفن همراهش شماره پلیس را گرفت و موضوع را اطلاع داد و خیلی زود مأموران کلانتری کاظم‌آباد مشهد خودشان را به حدفاصل توس ۱۵۷-۱۵۹ رساندند.

خبر کشف جسد در بیسیم پلیس پیچید و طولی نکشید که موضوع به قاضی احمدی‌نژاد، بازپرس جنایی دادسرای مشهد هم اعلام شد. ساعت ۶ عصر دوشنبه را نشان می‌داد که خودرو‌های قاضی قتل و پلیس آگاهی آژیرکشان به قاب به‌هم ریخته این صحنه اضافه شدند.

متوفی ۲۰ سال داشته است
پزشک سازمان پزشکی قانونی همان ابتدا به سراغ جسد رفت و بعد از یک بررسی کوتاه به قاضی احمدی‌نژاد گفت که استخوان‌ها به لحاظ شکل و اندازه به پسری حدودا بیست ساله می‌خورند و تقریبا یک ماه هم از مرگ او می‌گذرد. روی جسد، ولی مقدار زیادی آهک به چشم می‌خورد که روی استخوان‌ها خشک شده بود.

پلیس آگاهی هم بعد از یک ساعت جست‌وجو در زمین‌های اطراف چیزی به دست نیاورد. آهک خشک شده، گل‌آلود بودن جسد و پلاستیک‌پیچ شدنش گویای حقیقتی هولناک بود که قاضی احمدی‌نژاد بیان کرد احتمالا متوفی به قتل رسیده و فرد یا افرادی ابتدا او را دفن کرده و رویش آهک ریخته و پس از مدتی آن را از خاک بیرون کشیده‌اند، چرا که گل و آهک به جا مانده بر روی استخوان‌ها این فرضیه را قوت می‌بخشد.

جسد برای بررسی بیشتر و شناسایی هویت اصلی در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت و تحقیقات پرونده نیز با دستور بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه‌دو مشهد بر عهده تیم اداره ویژه جرائم جنایی پلیس آگاهی گذاشته شد.

بررسی فهرست فقدانی‌های پلیس آگاهی هم از دسته پیگیری‌های بعدی مجریان قانون بود که در روند تحقیقات این پرونده انجام شد، اما مدرکی که نشان از هویت متوفی داشته باشد به‌دست نیاورده است. به گفته بازپرس احمدی‌نژاد تحقیقات این پرونده تا روشن شدن ماجرا ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. وای چقدترسناک.
    ادمیزادچقدر بیخوده. تازنده ای خرابکاری میکنی همرواذیت میکنی وقتی هم ک میمیری جنازت همرواذیت میکنه ازبوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن