اخبار مهم

پایان فرار داماد جانی پس از ۹ سال / قتل خونین مادرزن

کد خبر : 28876

مخفیگاه دامادی که مادرزنش را به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسانده بود با گذشت ۹ سال لو رفت.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا سرهنگ محمد باقر سلگی اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ در ۹ سال گذشته مبنی بر وجود جسد خانمی در نقطه‌ای از شهر ملایر بلافاصله مامورین پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی در صحنه حاضر شده و مشاهده می‌کنند که خبر واصله صحت داشته و با انجام اقدامات قانونی و پیگیری‌های به عمل آورده برای شناسایی فرد قاتل، مشخص می‌شود که نامبرده اهل و ساکن یکی از استان‌های همجوار است و داماد مقتوله بوده که بر اثر اختلافات خانوادگی مبادرت به انجام این جنایت کرده است .
داماد فراری
وی افزود: با توجه به نامعلوم بودن مکان اختفاء قاتل و پیگیری های مکرری که توسط مامورین پلیس آگاهی در نقاط مختلف و مورد نظر صورت گرفت، با وجود اینکه نتیجه‌ای در ماموریت‌های مختلف به دست نیامد اما کارآگاهان از پیگیری خسته نشده و اقدامات تخصصی و پلیسی را با جدیت و دامنه بیشتری ادامه دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ابراز داشت: سرانجام با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس آگاهی مرکز استان و با اخذ نیابت قضایی واعزام اکیپی متشکل از مامورین پلیس آگاهی و اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان پس از ۹ سال متواری بودن فرد قاتل مکان اختفاء او شناسایی شد.

دستگیری قاتل فراری
وی افزود: در ۲ شبانه روز تعقیب و مراقبت توسط مامورین در محل مورد نظر که در یکی از استان های مرکزی کشور بود سرانجام در ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری قاتل متواری در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه توسط مامورین دستگیر و برای رسیدگی قانونی به پلیس آگاهی ملایر انتقال یافت .

سلگی افزود: در تحقیقات فنی و تخصصی به عمل آمده توسط مامورین پلیس آگاهی، وی به قتل مادر خانم خود به علت اختلاف خانوادگی اعتراف کرد و اظهار داشت بعد از ارتکاب قتل به صورت کاملا مخفیانه به شهرستان‌های دیگر متواری و با عذاب وجدان سنگین ناشی از این جنایت به سر برده است که در این زمینه با تشکیل پرونده و تکمیل مستندات قانونی، فرد قاتل دستگیر شده تحویل مراجع قضایی شد .

وی ضمن تقدیر از حمایت های مجدانه دستگاه قضایی در راستای دستگیری این فرد مجرم و جانی در سال های متوالی گفت: با استفاده از توانمندی‌های علمی و تخصصی مامورین تلاشگر پلیس آگاهی در جهت شناسایی، کشف جرائم و دستگیری مجرمان، روند هوشمندانه، مقتدرانه و خستگی ناپذیری در دستور کار پلیس ملایر قرار دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن