اجتماعیستون اصلی

استقبال شهروندان از طرح های سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری در شب یلدا

کد خبر : 8504

طرح‌های ویژه سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد به مناسبت شب یلدا مورد استقبال عموم قرار گرفت.


به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد, احمد محبی، مدیر عامل سازمان عنوان کرد: با توجه به تجربه تقاضای خرید شهروندان در سالهای گذشته و با اجرای طرح تامین اقلام مصرفی ویژه شب یلدا، بالغ بر ۱۰۰ تن میوه شامل کیوی, انار, سیب و پرتقال که به صورت مستقیم و از تولید به مصرف در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار شهرما عرضه شده بود، به فروش رسید.
محبی با اشاره به جشنواره تخفیفات ویژه در فروشگاه‌های شهرما بیان کرد: از ۲۷ تا ۳۰ آذر ماه سال جاری به مدت چهار روز کلیه محصولات به غیر از لبنیات، برنج، روغن و قندو شکر با تخفیفات ویژه ۳۰ درصد در تمامی فروشگاه‌های شهرما که با پراکنش مناسبی در سطح شهر جانمایی شده‌اند ارائه شد.
مدیر عامل سازمان با اشاره به افزایش ساعات کار ناظرین فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار شهرما افزود: نظارت و کنترل بر قیمت‌ها و کیفیت محصولات عرضه شده با ایجاد دو اکیپ نظارتی ویژه شب یلدا و با حضور نمایندگان بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۲ به صورت یکسره در این چهار روز صورت گرفت.
وی در ادامه گفت: سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری برای اولین بار اقدام به عرضه آجیل به صورت مستقیم و از تولید به مصرف در پنج بازار منتخب میوه و تره‌بار شهرما کرد که بیش از هزار و ۷۵۰ کیلوگرم در سه شب فروخته شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن