شهری

گشایش نماد معاملاتی “پدیده” در فرابورس فصلی جدید برای این شرکت است

کد خبر : 28773

مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده شاندیز از گشایش نماد معاملاتی پدیده با عنوان “گشان” در فهرست اوراق بهادار بازار پایه فرابورس ایران تا ۶ روز دیگر و آغاز فصل جدیدی در تاریخ این شرکت خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، نیما ملایی روز یکشنبه در نخستین نشست خبری پس از برگزاری مجمع عمومی شرکت پدیده و انتخاب اعضای هیات مدیره جدید توسط سهامداران در جمع خبرنگاران گفت: نماد پدیده از روز شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه جاری گشایش می‌یابد.

وی افزود: طبق اعلام انجام شده، سهامداران شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز باید در اسرع وقت نسبت به ثبت نام در سامانه سجام و تعیین کارگزار ناظر اقدام کنند و با بازگشایی نماد و ثبت تقاضا برای خرید سهام، در عمل قیمت هر سهم بر اساس قانون عرضه و تقاضا تعیین می‌شود.

مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده شاندیز گفت: با توجه به اعلام رسمی وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص بازگشایی نماد پدیده در بازار فرابورس مشکلی در این زمینه وجود ندارد و با توجه به برخی کم لطفی ‌ها طی روزهای اخیر در فضای مجازی از سوی برخی افراد که با اهداف اقتصادی انجام شده، امیدواریم سرمایه‌گذاران بالقوه بر اساس مستندات و مدارک موجود اقدام به تصمیم‌گیری و خرید سهام کنند.

ملایی افزود: به اطلاع سرمایه‌گذاران و سهامداران گرامی می‌رساند صورت‌های مالی و سایر اطلاعات شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز(سهامی عام) از طریق کدال سیستم (اطلاع رسانی ناشران سازمان بورس اوراق بهادار) در دسترس است.

وی ادامه داد: از این پس شرکت توسعه بین‌المللی پدیده شاندیز یک شرکت بورسی و ملزم به فعالیت در چارچوب قوانین بازار سرمایه و قانون تجارت است به همین دلیل نمی توان هیچ گونه پیش‌بینی در خصوص ارزش هر سهم این شرکت داشته باشیم زیرا قیمت‌گذاری سهام بر اساس قانون عرضه و تقاضا تعیین خواهد شد.

مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده شاندیز گفت: با توجه به ارزش سرمایه شرکت توسعه بین‌المللی پدیده شاندیز تعداد ۵۲۱ میلیون و ۵۴۴ هزار سهم این شرکت در بازار پایه فرابورس عرضه می‌شود.

ملایی با اشاره به مزیت‌های خرید سهام پدیده در فرابورس برای سرمایه‌گذاران افزود: مزیت رقابتی جغرافیایی، شهرت شرکت پدیده و با توجه به فضای توام با ثبات ایجاد شده در این شرکت از جمله مواردی است که می‌تواند سهام پدیده را به سهام قابل قبولی بدل کند.

وی در خصوص اتمام پروژه‌های عمرانی متعلق به شرکت پدیده نیز گفت: امیدواریم با توجه به ارزش اقتصادی و جذابیت بالای گردشگری منطقه و نقش این پروژه‌ها در جذب گردشگر با توجه به تصمیم‌گیری‌هایی که در آینده نزدیک در خصوص نحوه تامین مالی داخلی و یا خارجی پروژه‌ها صورت می‌گیرد شاهد رونق و اشتغال بیشتر در این بخش باشیم.

او اضافه کرد: در خصوص نحوه توزیع سود انباشته شرکت در بین سهامداران به صورت افزایش ارزش سهام یا شیوه‌های دیگر به زودی با برگزاری مجمع عمومی با حضور سهامداران تصمیم‌گیری خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن