اخبار مهم

قتل جوان روستایی در بدبینی برادر در روستاهای اطراف مشهد/ با تبر او را کشتم!

کد خبر : 28709

مرد جوانی که برادرش را در چناران با ضربه تبر به قتل رسانده است، اعتراف هولناکی کرد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از شرق ساعت ۸ صبح ۲۱ خردادماه سال گذشته ماموران پاسگاه بقمچ چناران در خراسان رضوی با تماس تلفنی رهگذری در جریان پیدا شدن جسد جوانی در حوالی جاده قرار گرفتند.

رئیس پلیس چناران گفت: تحقیقات پلیسی برای شناسایی جسد که مردی سفیدپوست با موهای سیاه بلند و قد ۱۸۰ سانتیمتر با پیراهن کرم رنگ، شلوار کردی طوسی و کفش های کتانی خاکستری بود، آغاز شد.

سرهنگ قربان صنعتی افزود: بررسی های پلیس نشان داد پسر ۲۶ ساله ای که شباهت زیادی به جسد مرد ناشناس دارد در همان حوالی گم شده است که مسعود نام دارد و در همان گام نخست تحقیقات دریافتند وی با برادرش دچار اختلافات شدیدی بوده است و خیلی زود نعمت را دستگیر کردند.

این برادر در تحقیقات اولیه قصد داشت ماموران را از مسیر واقعیت دور کند اما با کشف سرنخ های دیگری نتوانست واقعیت را کتمان کند و به ارتکاب جنایتی هولناک اعتراف کرد.

نعمت که ۳۳ ساله است، گفت: از دو سال پیش شک و بدبینی در مورد برادرم پیدا کرده بودم و اجازه نمی دادم به خانه ام بیاید. گاهی نیز نقشه قتل وی را در سر داشتم تا این که در روز ۲۰ خردادماه تصمیم گرفتم نقشه ام را عملی کنم.

به بهانه این که می خواهم با کسی دعوا کنم مسعود را با موتور به بیابانی کشاندم و با تبری که همراه خودم برده بودم وی را هدف قرار داده و کشتم.

برای از بین بردن آثار جرم کاپشنش را هم در اطراف روستای قلقوچان با ریختن بنزین روی آن آتش زدم و از کرده خودم پشیمانم.

با دستور حجت الاسلام عابدینی نیا، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهر چناران تحقیقات درباره زوایای مجهول این پرونده همچنان ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن