اخبار مهم

راز ۵ مرد پلید در دل انبار متروکه حاشیه شهر مشهد نهفته بود +عکس مجرمان

کد خبر : 28625

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد از دستگیری ۵ متهم پرونده سرقت خودروو کشف انبار متروکه محل اوراق سازی وسایل نقلیه سرقتی در یکی از مناطق حاشیه ای مشهد خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان سرهنگ” عباس صارمی ساداتی” در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت خودرو در بعضی از مناطق سطح شهر مشهدمقدس و با توجه به افزایش این پروندها که خودروها را با شگردی مشابه سرقت و بعد از چند روز پس از فک موتور و قطعات دیگر رها می شدند، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
نخستین سرقت با شناسایی چهره متهم به دست آمد
وی افزود: تیم دایره تجسس کلانتری پنج تن مشهد با اقدام های اطلاعاتی و بررسی علمی سرنخ های موجود، یکی از عاملان سرقت را چهره زنی و تحت تعقیب قرار دادند.

سرهنگ صارمی افزود: بررسی های پلیسی در این پرونده به انبار متروکه ای در حاشیه شهر مشهد انجامید که خودروهای سرقتی در آن اوراق و قطعه و قطعه می شد.

عملیات پلیسی در انبار متروکه
وی گفت: ماموران کلانتری پنج تن با هماهنگی مقام قضایی و پس از تکمیل تحقیقات گسترده پوششی و درعملیاتی غافلگیرانه متهم شناسایی شده و ۴ همدستش را دستگیر و در بازرسی از انبار متروکه ۴ دستگاه خودرو سرقتی و وسایل و قطعات مسروقه به میزان حجم بار کامل ۳ وانت بارکشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به این که متهمان دستگیرشده تاکنون به ۲۱ فقره سرقت خودرو اعتراف کرده اند، اظهار داشت: در این زمینه شکات شناسایی و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن