اخبار مهم

قتل ناموسی / دو برادر خواهرشان را با چوب و چماق کشتند

دو برادر در اندونزی به اتهام قتل خواهر ۱۶ ساله شان بازداشت شده‌ا‌ند و ماه آینده محاکمه خواهند شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا دو برادر در اندونزی به اتهام قتل خواهر ۱۶ ساله شان بازداشت شده‌ا‌ند و ماه آینده محاکمه خواهند شد.
رویترز گزارش می‌دهد که این دو برادر که ساکن جزیره سولاوِسی اندونزی هستند به گمان اینکه خواهرشان با یکی از پسرعموهایش رابطه خارج از ازدواج داشته است، اقدام به “قتل ناموسی” کرده و خواهر خود را با ضربات چوب و چاقو کشته‌اند.

رویترز می‌گوید که چنین موردی در کشور اندونزی که بر حمایت از حقوق زنان و دختران تاکید می‌شود، اتفاقی نادر است. این دو برادر ۲۰ و ۳۰ ساله در صورت مجرم شناخته شدن با مجازات مرگ رو به رو خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا