شهری

 رئیس هیات مدیره میدان بار مرکزی مشهد ( سپاد ) خبر داد:

توزیع میوه رایگان برای مدافعان جبهه سلامت

کد خبر : 28432

روزانه برای یک هزار نفر از پرسنل و کادر درمان بیمارستان های درگیر با ویروس کرونا، انواع میوه شامل سیب ، پرتغال و موز اهدا می شود.

میدان بار مرکزی مشهد ( سپاد ) در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی وتقویت توان فیزیکی مدافعان جبهه سلامت در ۵ بیمارستان درگیر با کرونا میوه رایگان توزیع می کند. به گزارش صبح مشهد، رئیس هیات مدیره میدان بار مرکزی مشهد در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم همراهی همه اقشار جامعه برای ریشه شکنی ویروس منحوس کرونا و با مصوبه هیات مدیره میدان بار مرکزی مشهد طرح توزیع رایگان میوه در بیمارستان های درگیر درمان مبتلایان ویروس کرونا به مدت ۲۰ روز به اجرا درآمد.

غلامحسین کاری افزود: در این طرح که اجرای آن از ۴ روز پیش آغاز گردیده روزانه بیش از یک هزار انواع میوه شامل سیب، پرتغال، موز در ۵ بیمارستان شریعتی، طالقانی، قائم، امام رضا علیه السلام و اکبر بین پرسنل و کادر درمان توزیع می شود.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم تامین میوه های پرمصرف ایام روزه داری از قبیل هندوانه و سایر محصولات جالیزی خاطر نشان ساخت، با تلاش شبانه روزی و برنامه ریزی مناسب هیات مدیره و غرفه داران میدان بار مرکزی مشهد امسال انشالله هیچ گونه کمبود میوه نخواهیم داشت.

رئیس هیات مدیره میدان بار مرکزی ( سپاد ) به خرید ۵ هزار تن میوه و ذخیره سازی آن در سردخانه های استان جهت میوه تنظیم بازار نوروز ۱۳۹۹ اشاره و خاطر نشان ساخت: از این میزان فقط ۱ هزار تن میوه به مصرف رسید و الباقی به تدریج در اختیار شبکه توزیع قرار خواهد گرفت.

وی افزود، سال گذشته هم پیرو بارندگی های شدید و وقوع سیل که بسیاری از نقاط کشور را درگیر خود ساخت، به همت ۳ میدان بار رضوی، نوغان و مرکزی مشهد، ۹ مدرسه روستایی استان گلستان که در وقوع سیلاب آسیب جدی دیده بودند، بازسازی و تجهیز شد.

حاج غلامحسین کاری با اشاره به عملیات ضد عفونی نمودن تمامی غرفه ها، خیابان ها و مشاعات میدان بار مرکزی مشهد در ۲۷ هکتارعرصه افزود: تمامی الزامات و دستور العمل های بهداشتی از سوی متصدیان غرفه ها انجام و نظارت کافی انجام می شود.

وی در پایان از مسئولین خواست با توجه به تلاش شبانه روزی غرفه داران میدان بار مرکزی مشهد در حوزه تغذیه و سلامت و ضرر و زیان وارده از رکود بازار به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی، در خصوص مالیات و سایر عوارض شهری مراعات و مساعدت لازم را طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و دستور العمل حمایت از مشاغل آسیب دیده داشته باشند.

گفتنی است در این مصاحبه خبری آقایان اصغر قیصری نائب رئیس هیات مدیره، اکبر غیور مرادی، حاج رضا رجب پور و مهدی ایزدی نیز حضور و به بیان نکاتی در خصوص تلاش های هیات مدیره برای تامین میوه بازار، تصویب چند طرح حمایتی اجتماعی برای کمک به جامعه و لزوم حمایت دولت از غرفه داران با توجه به ضرر و زیان رکود بازار شب عید تاکید کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن