اسلاید شوشهری

عملیات زمستانه شهرداری مشهد با آماده‌باش ۶ هزار نیرو آغاز شد

کد خبر : 56453

تمرین عملیات زمستانه شهرداری مشهد همزمان با آغاز فعالیت گروههای خدمات شهری در فصل زمستان، روز شنبه با آمادگی بیش از ۶ هزار نیرو برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، شهردار مشهد روز شنبه در این مراسم اظهار کرد: مدیریت شهری به معنای مدیریت بحران در تمامی حوزه های شهر است، لذا مدیریت شهری در تمام روزهای سال به صورت شبانه روزی به ویژه در حوزه خدمات شهری در حال آماده باش است.

محمد رضا قلندر افزود: ارائه خدمات شایسته به مردم و عدم مواجهه آنها با مشکلات شهری به خصوص در زمان بحران افزایش رضایتمندی را در بردارد، از این رو نیروهای شهرداری در تمامی حوزه ها در صورت نیاز در ایام بارش باران و برف، لباس زمستانی برای خدمت به مردم را به تن خواهد کرد.

وی ادامه داد: اگرچه پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر افزایش بارش باران در پاییز در شهر مشهد محقق نشد، اما همچنان نیروهای خدمات شهری مشهد در آماده‌باش کامل بوده و هستند.

شهردار مشهد اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی درست و منسجم، خدمات رسانی در شان زائران و مجاوران امام هشتم (ع) انجام گیرد.

هزینه کرد ۵۵۰ میلیارد ریالی برای عملیات زمستانه در مشهد

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد نیز اظهار کرد: برای عملیات زمستانی در سال جاری ۱۵۵ دستگاه تانکر جمع آوری آب سطحی، ۲۰۶ دستگاه برف روب، ۲۷۱ دستگاه انواع پمپ و ۳۱ مورد سپتیک (چاه عمیق) جمع آوری آب سطحی آماده سازی و فعال شده است.

مهدی یعقوبی اضافه کرد: همچنین ۷۰۰ عدد باکس شن و نمک و ۲۰ باب سوله نگهداری تجهیزات و انبار نمک نیز تجهیز شده و ۶ هزار و ۲۰۰ نیروی کارگری فعال خواهند بود.

معاون شهردار مشهد با اشاره به وجود هزار و ۶۰۰ کیلومتر کانال هدایت و جمع آوری آبهای سطحی در مشهد، افزود: بیش از ۳۲۲ کیلومتر کانال های هدایت آب نیز سطحی لایروبی شده است.

یعقوبی ادامه داد: برای عملیات زمستانی بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال تاکنون توزیع و هزینه شده است.

وی اضافه کرد: تمام ظرفیت خود را به کار می گیریم تا در زمان بارش برف و باران شهروندان با کمترین مشکل در تردد مواجه باشند، البته همراهی شهروندان نیز در اجرای عملیات زمستانه بسیار مهم است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن