یادداشت روز

چهلمین یادداشت کرونایی

آقای دکتر نمکی! لطفا تا از واکسن نتیجه نگرفته‌اید اعلام نفرمایید!

کد خبر : 35098

دکتر نمکی وزیر بهداشت: در ساخت واکسن کرونا معرکه‌ خواهیم کرد و یکی از طلایی ترین ایام این سرزمین را رقم می زنی/ در ساخت واکسن نیز ما یکی از طلایی ترین ایام این سرزمین را رقم می زنیم. یک غرور ملی وصف ناپذیر خواهیم داشت و می بینید که ما در عرصه تولید واکسن با لطف خدا و تلاش جوانان ایرانی، چه معرکه ای خلق خواهیم کرد.

نویسنده: محمد حسین روشنک دبیر ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونای خراسان رضوی

در موج اول، مردم ایران شاهد گفته‌های ریاست جمهور محترم و جنابعالی بودند که می‌فرمودید ما موفق شدیم کرونا را شکست بدهیم، دیگر منطقه قرمز نداریم، ضمن اینکه به کشور های دیگر اشاره و اعلام کردید ما توانستیم ولی شما نتوانستید، این قلم آن زمان نوشت: «چوب این غرور کاذب و عادی‌سازی عجولانه را خواهیم خورد که متاسفانه توجه نشد.»

همین گفته های شما و عدم توجه به هشدارهای بسیار چون هشدارهای این قلم، باعث عادی سازی وضعیت کشور و رها کردن مقابله با کرونا گردید.

صدا و سیما نیز بدون توجه به هشدارها، برای دلخوشی دولت خبرهای کرونا را به خبر هفتم، هشتم منتقل و باعث شد جامعه نیز جدی بودن ویروس کرونا را تمام شده بداند. حال نتیجه این شد که شاهد هستید.

جناب دکتر نمکی، شما، معاونین و کادر درمان کشور، واقعا ایثارگر و از جا‌ن‌گذشته هستید. لطفا با حمایت مقام معظم رهبری، فرماندهی کرده و شرایط ویژه مقابله با کرونا، مانند حکومت سلامت کامل اعلام کنید.

امروز دیگر برگرداندن داوطلبانه مردم به مانند رعایت ۱۳ فرودین، امری بسیار سخت و شاید غیر ممکن باشد ولی با مقررات ویژه ممکن خواهد بود.

البته که باید بفکر افراد ضعیف اقتصادی جامعه در شرایط ویژه با بهره گیری از پیش فروش نفت در داخل و خارج بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن