زندگی

مدیر آکادمی ققنوس مطرح کرد: در خانه سر کلاس باشیم!

کد خبر : 28167

شناسایی نیاز بازار و اقدام بر اساس آن از رموز موفقیت و پیشرفت است
مهدی درویش زاده از جمله کارآفرینانى است که اگر کارآفرینى را در هر معنایى تعریف کنیم وى واجد آن است. اگر کارآفرینى به معنایی خوداتکایى باشد، سوابق این کارآفرین به خوبى بیانگر این مهم است. اگر کارآفرینی را در مفهوم اشتغالزایى تعبیر کنیم، ایده‌ها و همایش هایی که وى تاکنون اجرایى کرده براى بیش از ۵۰ نفر شغل ایجاد کرده است. کارآفرینى اگر به معناى نوآورى باشد تقریبا تمامى ایده‌های اجرایى شده وى در نوع خود بى نظیرند. کارآفرینى اگر به مفهوم ارزش‌آفرینی نیز باشد با نگاهى گذرا به سوابق وى به خوبى این مفهوم به ذهن متبادر مى شود.
به گزارش صبح مشهد، مهدی درویش زاده مدیر آکادمی ققنوس که یکی از فعالان حوزه بازار و کسب و کار است در گفتگو با خبرنگار ما گفت: آکادمی ققنوس که ۱۷ سال پخش لوازم آرایشی را بصورت مویرگى جهت سالن ها و آموزشگاه های آرایشگری دنبال می کند، با برگزاری همایش های آموزشی و دعوت از اساتید مجرب سعی دارد، هنر و مهارت بانوان آرایشگر را به روز و با ذائقه مشتری نزدیک نماید.
وی افزود: امروزه با پیشرفت شبکه های اجتماعی و ارتباطی و اطلاع مردم از جدیدترین متدهای روز آرایشی دنیا، سطح انتظار مشتریان سالن های خدماتی افزایش یافته و در نتیجه موجب عزیمت برخی مدیران واحدها به خارج از کشور و صرف هزینه های گزاف جهت فراگیری آموزش شده است.
این کارآفرین فعال با اشاره به حجم عظیم خروج ارز از کشور و نامناسب بودن آن در شرایط فعلی و تحریم ها افزود: واژه اقتصاد مقاومتی این جا متبلور می شود و بایستی با دعوت از اساتید مجرب بین المللی به کلان شهر مشهد که یکی از قطب های جمعیتی کشور و منطقه به شمار می رود، مانع از اتلاف زمان و هزینه های سنگین شد.
وی گفت: ازآنجا که بیماری‌های جدی و مزمن این روزها بسیار متداول شده است بسیاری ازافراد درترس ابتلا به آنها زندگی می‌کنند.وی افزود :مردم به جای اینکه نگران باشند که چه اتفاقی ممکن است بیفتد،بهتراست برای پیشگیری ازآن اقدام شود زندگی هیچ تضمینی ندارد، اما رفتارهای هوشمندانه مطمئناً نتیجه بخش خواهد بود. با آموزش و آگاهی بخشی می توان خسارات و مشکلات احتمالی درمواقع بحران رابه حداقل رساند تا مردم کمتر دچار آسیب شوند با توجه به شیوع بیماری کرونا وجلب مشارکت داوطلبانه شهروندان می توان در جهت مبارزه اصولی با شیوع بیماری واگیردار گام های موثری برداشت.این فعال اجتماعی به تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری به مسئله اقتصاد مقاومتی و اقتصاد درون نگر اشاره کرد: قطعا با تکیه بر همت و تلاش جهادی جوانان می توان بحران پیش رو را پشت سر گذاشت .وی تصریح کرد:متاسفانه امروزه با گسترش ویروس کرونا بسیاری ازمردم شهرهای جهان برای خریدمواد ضد عفونی به فروشگاه ها هجوم آورده اند که خود این موادنیز به دلیل از بین بردن چربی وایجاد التهاب های پوستی عواقب بسیارخطرناک تری نسبت به بیماری های ویروسی دربرخواهد داشت .بهترین راه‌ها برای جلوگیری از بیماری و شروع راهی تازه برای داشتن یک زندگی سالم و طولانی رعایت بهداشت فردی است. درویش زاده بایاد آوری این مطلب که ضدعفونی کننده به ترکیبات شیمیایی گفته میشود که برای کنترل ، جلوگیری از انتشار یا از بین بردن اجرام بیماریزا،باکتریها، ویروسها، قارچها دراماکن مختلف ویا روی سطوح اشیاء مورد استفاده قرار میگیرنداضافه کرد: برخی از مواد ضدعفونی کننده بیماریهایی مانند آسم ، سرطان ،حساسیت پوستی ویا خطرات زیست محیطی ایجاد می کنند .ضد عفونی کننده ها فقط درغلظت های بیشتر مؤثرترندکه مخاطرات آنها نیز افزایش میابدو آب مورد استفاده در رقیق سازی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است با نگاهی به وضعیت اقتصادی کشوربه خوبی متوجه می‌شویم که اکنون مهمترین دغدغه مردم مسائل اقتصادی وسلامتی است امروزه چالش های مهمی در حوزه اقتصاد وسلامت کشوروجود دارد باید سعی کنیم برای عبور ازیک چالش، چالش های دیگری را به وجود نیاوریم.

گفتنی است راه های ارتباطی با  آکادمی ققنوس به شرح ذیل می باشد:
وب سایت: www.ghoghnoosir.com
اینستاگرام: ghoghnoos_academy_ir
کانال: ghoghnoos_academy
همچنین اپلیکیشن آکادمی ققنوس را می توانید در کافه بازار دانلود و نصب کنید. تلفن تماس: ۰۹۱۵۵۰۴۹۵۸۴

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن