اخبار مهم

مرد مشکوک هنگام خروج از بیمارستان فارابی دستگیر شد

کد خبر : 28159

فرمانده یگان انتظامی وزرات بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور از دستگیری سارق شیرآلات بیمارستان فارابی خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا، سرهنگ “رضا جنتی” گفت: چندی قبل گزارشاتی مبنی بر سرقت شیرآلات سرویس بهداشتی داخل حیاط بیمارستان فارابی به پلیس گزارش شد که شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار ماموران انتظامی و پلیسی در بیمارستان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه شامگاه دوشنبه ۱۲ اسفند امسال ماموران به مرد جوانی که با چهره ای آشفته و سراسیمه در حال خروج از بیمارستان بود مشکوک شدند و بلافاصله برای بررسی موضوع وی را دستگیر کردند.

فرمانده یگان انتظامی وزرات بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور بیان داشت: مرد جوان که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی داد، ماموران برای رفع ظن به بررسی های بیشتر پرداختند و تعداد ۴ عدد شیرآلات و یک آچار از متهم به دست آوردند.

این مقام پلیسی ادامه داد:متهم پس از دستگیری اعتراف کرد که برای تامین هزینه های اعتیادش شیرآلات بیمارستان را سرقت می کردده و شیرآلات مسروقه را به ضایعاتی ها فروخته است.

سرهنگ جنتی با اشاره به اینکه در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیشتر دو مرتبه به جرم سرقت از اماکن خصوصی و انباری دستگیر شده است، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن