شهری

همدلی نیروهای مسلح، اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد

کد خبر : 54919

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیروهای مسلح، تامین کننده اقتدار و امنیت کشور است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع»، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر اکرم «ص» و امام جعفر صادق «ع» و همچنین گرامیداشت هفته وحدت در جمع کارکنان این منطقه گفت: در سایه اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح در قالب ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی و بسیج، هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، افزود: در اولین روزهای آغاز جنگ تحمیلی، رزمندگان و در راس آن ها نیروهای ارتش از جمله دانشجویان دانشکده افسری توانستند در مقابل سیل بزرگ حملات دشمن ایستادگی و مقاومت کنند.

وی افزود: رشادت های نیروی پدافند هوایی در زمین گیر کردن نیروهای بعثی، از نشانه های بارز این مقاومت و ایستادگی بود.

امیر سرتیپ دوم معصومی اظهار کرد: هفته وحدت بزرگترین نماد همگرایی مسلمانان برای تشکیل امت واحده اسلامی بر مبنای توجه به اشتراکاتی است که با یکدیگر دارند.

معصومی قدردانی از تلاش، همبستگی و غیرت ملی را ضروری خواند و اظهار داشت: باید قدر ملت را بدانیم و تنها خدمتگزار این ملت باشیم.

وی بیان کرد: پیامبر اکرم «ص» در همه شاخص‌ های رفتاری و انجام اعمال شایسته برای انسان‌ها الگو هستند،‌ بنابراین لازم است که امروز مسلمانان به عنوان پیروان این دین با زبان و عمل خود، معارف اسلامی را در جامعه پیرامون خود گسترش دهند.

محمدرضا معصومی هفته وحدت را مهمترین رکن اساسی در مقابل نیرنگ های دشمنان دانست و افزود : هفته وحدت بهترین فرصت برای خنثی کردن این توطئه و نزدیک شدن هرچه بیشتر مسلمانان به یکدیگر است.

وی ادامه داد:‌ مسلمانان به عنوان امت واحد، باید همواره مراقب سوء استفاده دشمنان باشند و اجازه ندهند برخی اختلافات موجب جداشدن آنان از یکدیگر شود.

امیر سرتیپ دوم معصومی اذعان داشت:‌ شیعیان و اهل سنت،‌ اشتراکات بسیاری با یکدیگر دارند که باید با استفاده از فرصت‌هایی همچون هفته وحدت بر روی آن‌ها تاکید کنند و از هرگونه اختلاف که موجب تضعیف امت اسلامی است،‌ بپرهیزند.

وی افزود: شیعه‌ ای که وابسته به انگلیس و سنی که وابسته به آمریکا باشد، هر دو با اختلاف افکنی مانند لبه های قیچی اتحاد میان مسلمانان را نابود می‌کنند و این موضوع باید مورد توجه پیروان حقیقی امت اسلامی باشد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان با اشاره به لزوم اتحاد هرچه بیشتر میان شیعیان و اهل سنت در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی،‌ بیان کرد: مسلمانان باید در هفته وحدت به صورت حقیقی نشان دهند که بر اساس اشتراکات فراوان بایکدیگر متحد و در برابر دشمن ایستاده اند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن