اخبار مهم

۱۰۰ سارق در تله دزدگیری پلیس مشهد

کد خبر : 28067

پلیس مشهد در یک عملیات ضربتی ۲۴ ساعته، بیش از ۱۰۰ سارق را در تله دزدگیری به دام انداخت.
صبح مشهد– فرمانده انتظامی مشهد صبح پنج شنبه گذشته و در پایان این عملیات گسترده گفت: در ادامه طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی، کلیه کلانتری ها و مراکز عملیاتی نیروهای انتظامی مشهد ردیابی و شناسایی سارقان محلات را در دستور کار قرار دادند.
سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: برای اجرای این طرح ۲۴ ساعته، همه گشت های محسوس و نامحسوس کلانتری ها نیز وارد عمل شدند و محلات و کوچه و خیابان های شناسایی شده مخفیگاه سارقان را به محاصره درآوردند. وی اضافه کرد: سپس با هماهنگی های قضایی و در یک عملیات هماهنگ و گسترده در مشهد، ۱۰۱ سارق با همکاری و مشارکت مردمی در چنگ قانون گرفتار شدند.
رئیس پلیس مشهد تصریح کرد: کشف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، یک کیلو و ۳۵۰ گرم مواد مخدر و توقیف بیش از ۱۰۰ دستگاه وسیله نقلیه از نتایج این طرح ۲۴ ساعته بود.
مقام ارشد انتظامی مشهد همچنین با اشاره به دستگیری چهار تن از عاملان تهیه و توزیع مشروبات الکلی خاطرنشان کرد: ۶۸ تن از معتادان متجاهر نیز همزمان با اجرای این طرح جمع آوری و ۶۱ نفر از افراد متخلف و هنجارشکن نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ عباس صارمی ساداتی در تشریح ماجرای دستگیری سارق اموال یک شرکت تعاونی توسط نیروهای تجسس کلانتری سناباد مشهد هم گفت: به دنبال دستبرد به اموال انبار یک تعاونی در خیابان ابن سینای مشهد، تصاویر دوربین های مداربسته مورد بررسی های دقیق قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی، مالک وانت پیکانی که اموال سرقتی با آن حمل شده بود، به کلانتری احضار شد ولی او ادعا کرد که خودرو را به سارقی که در تصاویر دوربین ها دیده می شود به صورت قولنامه ای فروخته است بنابراین نیروهای ورزیده تجسس با فرماندهی سرگرد جواد بیگی (رئیس کلانتری) مخفیگاه سارق را شناسایی کردند و او را به همراه یکی از همدستانش درحال استعمال مواد مخدر به دام انداختند. سرهنگ صارمی ساداتی تاکید کرد: در این عملیات بیش از صد میلیون تومان اموال سرقتی به همراه خودروی وانت کشف و تحویل مال باخته شد. فرمانده انتظامی مشهد از شهروندان خواست افراد مشکوک و سارقان حرفه‌ای محلات را به پلیس ۱۱۰ معرفی کنند و اطمینان داشته باشند که هویت تماس گیرندگان محرمانه می ماند و پلیس نیز به تحقیق غیرمحسوس می پردازد.

منبع: خراسان

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن