اسلاید شو

رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی مطرح کرد؛

بداخلاقی انتخاباتی، انتخاب نماینده اصلح را دشوار می سازد!

کد خبر : 27939

رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: رهبر فرزانه انقلاب هموراه در سخنان خود تاکید دارند، آنچه در انتخابات لازم است، رقابت سالم است؛ رقابت بدون تهمت‌زنی و بدگوئی به یکدیگر است.

به گزارش صبح مشهد، مجتبی آرین منش در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه متاسفانه در بعضی حوزه های انتخاباتی در شهرهای استان خراسان رضوی شاهد بی اخلاقی بعضی از کاندیداها هستیم گفت؛ رعایت اخلاق انتخاباتی و ایجاد فضای دور از تشنج از طرف نامزدها و طرفداران شان به برگزاری انتخاباتی سالم کمک می کند. شایعه پراکنی، تهمت زنی و تخریب کردن بیشترین آسیب را به نامزدها و فضای انتخابات وارد می سازد و سبب خدشه دار شدن اعتماد عمومی می شود.
دبیر حزب اسلامی ایران زمین در خراسان رضوی در ادامه افزود؛ در چنین شرایطی که دشمنان در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، همگی باید با وحدت، همدلی و عمل به قانون برای حفظ آرامش جامعه تلاش کنیم تا شاهد انتخاباتی سالم و به دور از هرگونه بداخلاقی انتخاباتی باشیم.
مجتبی آرین منش از فرماندهی محترم نیروی انتظامی خواست‌‌؛ امنیت جامعه خصوصا در روزهای منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی، همچنان خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی اجازه جولان دادن به مخلان آرامش را ندهد.
وی در پیان افزود؛ امیدوارم که کاندیداهای محترم و لیدران گرامی آنها ضمن دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات ، از هرگونه بداخلاقی انتخاباتی دوری کنند و دنبال تبیین دیدگاه‌ها و برنامه‌های انتخاباتی خود باشند تا مردم با انتخاب نماینده اصلح شاهد پیشرفت و توسعه و عمران شهرستان و منطقه خود باشند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن