شهری

بیانیه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی دادگستری استان خراسان رضوی

کد خبر : 27830

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ
(قصص ۵)
راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی، یک پدیده بی نظیر در جهان و نشان دهنده عزم عمومی ملت ایران است. (مقام معظم رهبری «مد ظله العالی»)

صبح مشهد– ملت صبور و قدرشناس ایران در حالی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خود را جشن می گیرد که عزم خود را برای رسیدن به قله های عزت، عظمت و اقتدارجزم نموده و با گامهایی استوار در پی تحقق آرمانها و بسط و گسترش ارزشهای متعالی خود در پهنه گیتی است.
بیانیه گام دوم انقلاب به مثابه چراغی؛ مسیر رشد و تعالی ایران عزیز را روشن و جهت گیری ملتمان را در چارچوب انقلابیگری، مقاومت و ایستادگی معین نموده است.
معجزه شورانگیزی که در بدرقه یکی از رهروان مکتب امام (ره) و دست پروردگان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) همچون رستاخیزی عظیم آفریده شد یکبار دیگر دست قدرت الهی را در حمایت از این حرکت آشکار کرد.
بر این اساس و در این مقطع حساس تاریخی مسئولان،قضات و کارکنان شریف و خدوم دادگستری استان خراسان رضوی در یوم الله ۲۲ بهمن و در پاسخ به ندای ولی امر زمان با حضور در صفوف بهم فشرده و وحدت بخش و دشمن شکن امت حزب الله یکبار دیگر با آرمانهای امام (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تجدید میثاق و بیعت خواهند کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن