زندگی

۱۶ ساله بودم با یک صیغه باردار شدم / فرشاد ۵۰ سال داشت

کد خبر : 27240

به موادمخدر آلوده هستم و نوزاد ۴ماهه ام نیز اعتیاد دارد. من قربانی هوس بازی های پدرم شده ام و احساس تنفر عجیبی نسبت به زندگی ام پیدا کرده ام.
به گزارش صبح مشهد، زن ۲۷ساله با چشمانی اشکبار در دایره اجتماعی کلانتری افزود: سال ها قبل پدرم گرفتار هوس بازی و رابطه نامشروع با زنی فاسد شد و به دلیل این که توسط آن زن به موادمخدر معتاد شده بود کار خودش را از دست داد.

بیچاره مادرم در آن شرایط با نگرانی که برای آینده من و دو خواهرم داشت، برای حفظ آبروی خانوادگی دندان روی جگر گذاشت و اشتباهات پدرم را نادیده گرفت. او با کارگری در یک کارخانه خرج و مخارج زندگیمان را به سختی تامین می کرد.

«مرجان» افزود: در سن ۱۶سالگی با اصرار و اجبار پدرم ناچار به ازدواج موقت با فرشاد مردی ۵۰ساله شدم که خرده فروش موادمخدر بود. مدتی از این ازدواج شوم گذشت و متوجه شدم باردار هستم.

آن مرد هوس باز که نمی خواست دم به تله بدهد بعد از آن که بچه ام به دنیا آمد پولی کف دست پدرم گذاشت و به راحتی طلاقم داد. البته من در وضعیتی طلاق گرفتم که از حدود یک سال قبل توسط این مرد عیاش به موادمخدر آلوده شده بودم و الان بچه ام نیز اعتیاد دارد.

مرجان اشک هایش را پاک کرد و گفت: از ۳ماه پیش پدرم که برای تامین موادمخدر خود حسابی کم آورده بود مرا به خانه پیرمرد ۷۰ ساله ای که فروشنده مواد مخدر است فرستاد و رفت و آمد به آن خانه لعنتی باعث شد تا به لجنزار فساد نیز کشیده شوم.

بیشتر بخوانید: حتی وقتی برای شست و شوی فرزند خردسالم به حمام می روم نیز مورد تهمت های ناروا و زشتی قرار می گیرم 

من از خودم بدم می آید و حتی دوست ندارم دیگر در آینه نگاه کنم. اشتباهات پدرم زندگی ما را نابود کرد و مادرم نیز از صبح تا شب سر کار می رود و زجر می کشد تا بتواند خرج زندگی مان را تامین کند.

باور کنید هر وقت خاطرات گذشته و روزهایی را که پدرم کار آبرومندانه ای داشت و مثل یک مرد به سر کار می رفت و من هم با خوشحالی به مدرسه می رفتم یادم می آید، قلبم می گیرد و از خودم می پرسم آیا اسیر هوی و هوس شدن به قیمت رقم خوردن چنین سرنوشت شومی برای یک خانواده می ارزد؟

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن