اخبار مهم

رد رشوه و صحت عمل مرزبان وظیفه شناس هنگ تایباد

کد خبر : 44706

فرمانده مرزبانی استان از پیشنهاد رشوه ۸ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت به مرزبان هنگ تایباد خبر داد .

به گزارش صبح مشهد، سردار ” مجید شجاع” فرمانده مرزبانی استان در تشریح این خبر گفت : در راستای برخورد قانونی با هرگونه تخلف و قاچاق در مرزهای استان ، مرزبانان هنگ تایباد در حین بازرسی خودروها در منطقه مرزی دوغارون به یکدستگاه خودرو مشکوک و مورد بازرسی قرار می دهند .

وی در ادامه افزود : مرزبانان هنگ تایباد در بازرسی این خودروی ون در حال خروج به مقصد هرات بود ، ۲۰۰ لیتر سوخت فاچاق را کشف نمودند که راننده خودرو به جهت نادیده گرفتن این اقدام مجرمانه مبلغ ۸ میلیون ریال بعنوان رشوه به همراه برگه سوخت روی میز این مرزبان وظیفه شناس می گذارد ، که مرزبانان از گرفتن آن امتناع نموده اما بعنوان ارتشاء ضبط و صورتجلسه می نمایند .

سردار ” شجاع” در ادامه خاطر نشان کرد: مرزبانان بلافاصله ضمن توقیف خودرو مربوطه ، راننده آن را به اتهام قاچاق سوخت و دادن رشوه دستگیر و به همراه مبلغی که بعنوان رشوه داده شده را تحویل مراجع قضایی دادند. .

فرمانده مرزبانی استان در پایان با اعلام اینکه از این دو مرزبان به جهت صحت عمل تقدیر بعمل آمده است ، گفت: تعهد ، مسئولیت پذیری وعزت نفس مهمترین اصولی است که مرزبانان استان خراسان رضوی به آن پایبند بوده و هرگز از آن خارج نشده و نخواهند شد ، لذا از شهروندان تقاضا داریم تا هرگونه پیشنهاد ، انتقاد ، تقدیر و … از عملکرد و خدمات مرزبانان را از طریق شماره تماس ۰۵۱۲۱۸۲۶۶۴۹ یا ۰۹۹۱۸۸۳۹۲۱۷ با مجموعه مرزبانی استان در میان بگذارند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن