شهری

۳ پیشنهاد برای تغییر نام خیابانی به نام سردار شهید قاسم سلیمانی در مشهد

کد خبر : 27170

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد در مورد نام‌گذاری یک معبر اصلی به نام سردار شهید سلیمانی به خیل عظیم تقاضاها و پیام‌های مردمی مبنی بر نام‌گذاری یک معبر اصلی به نام این سردار دلاور اشاره کرد و گفت: برای این کار یک کمیته نام‌گذاری وجود دارد در این کار گروه از ابعاد مختلفی همچون این مسأله که آن معبر در شأن این سردار بزرگ باشد و یا این موضوع که این نام‌گذاری و یا احیاناً تغییر نام معبر بین مردم مصطلح شود؛

به گزارش صبح مشهد، بدیعی گفت: توسط کارشناسان و هنرمندان حاضر در این کمیته، معبرها بررسی می‌شود و سپس این پیشنهاد‌ها در صحنه علنی شورای اسلامی شهر مشهد به تصویب می‌رسد.

وی در خصوص این نام‌گذاری افزود: جهت این نام‌گذاری چند پیشنهاد ارائه شده و در جلسه شنبه شورای شهر این پیشنهاد‌ها بعد از بررسی‌ها، یک معبر اصلی و مهم به نام سردار نام‌گذاری می‌شود.

بدیعی در ادامه سخنانش به این پیشنهاد‌ها اشاره کرد و گفت: یکی از این پیشنهاد‌ها کمربند جنوبی است که در آینده به بزرگراه بزرگی تبدیل خواهد شد و مکان دیگری که پیشنهاد شد بر تغییر نام بلوار جمهوری اسلامی و عده‌ای دیگر پیشنهاد تغییر نام بلوار فلسطین را داشتند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی این پیشنهاد‌ها بعد از بررسی در کمیته نام‌گذاری در روز شنبه هفته آینده در صحن علنی شورای این نام‌گذاری تصویب می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن