اخبار مهم
موضوعات داغ

ماجرای باغ ویلای رامسر چه بود؟!

هوسرانی دیوید جانسون رمال با بانوی مشهدی!

کد خبر : 26922

فقط به خاطر یک سوءظن بی جا به همسرم، با یک تصمیم احمقانه خودم را در گرداب مخوفی انداختم که نه تنها طلاهایم را از دست دادم بلکه طعمه هوسرانی های یک رمال شیاد شدم و آبرو و حیثیتم نیز بر باد رفت…

صبح مشهد– این ها بخشی از اظهارات زن ۳۸ ساله ای است که به اتفاق همسرش و برای اعلام شکایت از رمال هوسران وارد کلانتری سناباد مشهد شده بود. او که مدعی بود با یک اشتباه احمقانه در دام رمال حیله گر افتاده است، درباره این ماجرای تلخ به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت: سال ها بود که زندگی آرام و بی دغدغه ای را تجربه می کردم، همسرم به من عشق می ورزید و همه تلاش خود را برای سعادت و آرامش من به کار می گرفت. من هم سعی می کردم در این آسایش و آرامش خانوادگی سهیم باشم تا این زندگی شیرین غبارآلود نشود اما متاسفانه فقط به خاطر حرف و حدیث دیگران و با یک سوءظن پوچ زندگی ام را به نابودی کشاندم.

چند ماه بود که احساس می کردم رفتارهای همسرم تغییر کرده است و او با زن دیگری ارتباط دارد. این افکار شیطانی مانند خوره به جانم افتاده بود و سراسر وجودم را می لرزاند. از سوی دیگر جرئت مطرح کردن این موضوع با همسرم را نداشتم زیرا من فقط به رفتارهایش مشکوک بودم و باید سند و مدرک محکمی به دست می آوردم، این گونه بود که راه را به اشتباه رفتم و دست به دامان رمال و جادوگر شدم. بالاخره در این کشاکش های ذهنی و روانی، یکی از دوستانم شماره تلفن رمالی را در اختیارم گذاشت که مدعی بود او از گذشته و آینده هر فرد به طور دقیق اطلاع دارد.

این رمال که به «دیوید جانسون» معروف بود، در شهرستان ورامین اقامت داشت و من نمی توانستم به راحتی با او دیدار کنم به همین دلیل تلفنی با او به گفت وگو پرداختم و سیر تا پیاز زندگی ام را برایش بازگو کردم. او هم برخی از مسائل و مشکلات زندگی ام را به گونه ای دو پهلو روایت می کرد که من احساس می کردم از گذشته ام خبر دارد و بسیاری از مشکلات مرا می داند. خلاصه این ارتباط تلفنی حدود دو هفته طول کشید و من کاملا به حرف های او اعتماد پیدا کردم به گونه ای که رمال میان سال ذهن مرا کاملا شست و شو داد و به همسرم آن قدر بدبین شدم که دیگر از دیدن او نیز نفرت داشتم.

مدتی بعد مرد رمال با من تماس گرفت و ادعا کرد طلسم هایی را به رشته تحریر درآورده است که من باید برای تحویل گرفتن آن ها به منزل او در ورامین بروم. آن مرد رمال سپس گفت که باید ۲۴ قطعه طلا در وزن های متفاوت فراهم کنم تا او برخی خطوط و نقش و نگار تنفر از زنان دیگر را روی آن ها ترسیم کند و همچنین ورد مهر و محبت نسبت به مرا بر آن ها بخواند. خلاصه با هر ترفندی بود طلاها را تهیه کردم و به بهانه مسافرت شمال با دوستانم از همسرم اجازه گرفتم برای چند روز به تفریح بروم. بالاخره با هر مشقتی بود خودم را به تهران رساندم و از پایانه مسافربری با او تماس گرفتم. مرد رمال گفت برای آن که این سحر و جادو کارگر بیفتد باید برای اولین بار یکدیگر را در مکانی مسقف ملاقات کنیم که تاکنون هیچ کدام زیر آن سقف نبوده ایم و سپس از من خواست در پایانه مسافربری منتظرش بمانم.

چند ساعت بعد او از راه رسید و مرا با خودش به رامسر برد. آن جا ویلایی را در منطقه ای خلوت اجاره کرد و مشغول نوشتن طلسمی شد که ادعا می کرد همزمان با ترسیم این خطوط، همسرم نیز ارتباط با زنان دیگر را کنار می گذارد. از سوی دیگر آن قدر با حیله گری و ابراز محبت مرا خام کرده بود که تصمیم به جدایی از همسرم گرفتم. در همین هنگام او یک لیوان ماءالشعیر به من داد که ادعا می کرد ورد مهمی را بر قطره قطره آن خوانده است و من باید آن را بنوشم، در همین حال بود که مرد رمال به من نزدیک شد و …

بعد از آن فهمیدم که او در وضعیت نامناسب و زننده ای از من فیلم و عکس تهیه کرده است. روز بعد از این ماجرا چشمانم را بست و مرا کنار اجاق گاز برد تا دودهایی را استنشاق کنم. اگرچه نمی دانستم او چه چیزی را دود می کند ولی احساس نیمه بیهوشی می کردم و … بالاخره دو روز بعد او طلاها را بسیار زیبا بسته بندی کرد و با گرفتن بلیت مرا به مشهد فرستاد. این در حالی بود که ۲۰ عدد کپسول دست ساز نیز به من داده بود تا روزی یک عدد مصرف کنم! ۲۰ روز بعد وقتی کپسول ها تمام شد و از دنیای توهم زا خارج شدم تازه فهمیدم که آن مرد رمال چه بلایی بر سرم آورده است و هنگامی که قاب طلاها را باز کردم با جعبه های خالی روبه رو شدم و به ناچار حقیقت موضوع را برای همسرم شرح دادم و … شایان ذکر است به دستور سرگرد جواد بیگی (رئیس کلانتری سناباد مشهد) تلاش ماموران انتظامی برای کشف زوایای پنهان این ماجرا و دستگیری مرد رمال آغاز شد.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن