اسلاید شوشهری

بی رغبتی هتل های مشهد برای بازگشایی!

کد خبر : 43010

جامعه حرفه ای هتلداران استان: به دلیل آغاز فصل سرما و احتمال شروع پیک بعدی، هتل ها تمایلی به بازگشایی ندارند.

صبح مشهد– رئیس هیئت‌مدیره جامعه حرفه‌ای هتلداران استان گفت: با توجه به آغاز فصل زمستان و شروع احتمالی پیک بعدی کرونا هتل‌ها تمایلی به بازگشایی ندارند.

امیر سزاوار اظهار کرد: پس از دهه پایانی صفر خوشبختانه درصد اشغال هتل‌هایی که بازگشایی شده بودند نسبت به دوران کرونا بهتر شده است و این وضعیت همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به این که نخستین تجربه خود از دوران کرونا را پشت سر می‌گذاریم و از اتفاقات آگاهی نداریم، اکنون نمی‌توان درباره بهبود وضعیت سفرها و استفاده دوباره مردم از هتل‌ها نظر داد.

وی افزود: از حدود ۲۴۰ هتل، ۱۱۰ مورد فعالیت دارند و بقیه هتل‌ها همچنان تعطیل هستند، در پیک‌های قبلی کرونا برخی از هتل‌ها بازگشایی شده بودند اما به دلیل پیک جدید کرونا مجبور شدند مجدد تعطیل کنند، از همین رو با توجه به این که از وقوع پیک ششم کرونا آگاهی نداریم، هتل‌هایی که بسته هستند برای بازگشایی خود با احتیاط بیشتری تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی افزود: در ۲۰ روز گذشته که وضعیت اشغال هتل‌ها کمی بهبود پیدا کرده، برخی از هتل‌ها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند اما هم اکنون کاهش روند کرونا کند شده و در برخی نقاط کشور رنگ‌بندی‌های کرونایی مجدد تغییر کرده است که امیدوارم با بهبود وضعیت واکسیناسیون شاهد بروز پیک ششم کرونا نباشیم.

وی گفت: هتل‌های مشهد همزمان با آغاز فصل سرما اشغال بالایی ندارند و این موضوع باعث می‌شود تمایلی به بازگشایی نداشته باشند. پیش‌بینی ما این است که اگر روند شیوع کرونا در کشور و مشهد به وضعیت قابل قبولی برسد و ایمنی جامعه به وسیله واکسیناسیون کامل شود، در ایام نوروز و اسفند تعداد زیادی از هتل‌هایی که در این ایام تعطیل بودند، به چرخه بازگشایی‌ها بازگردند.

منبع: ایسنا خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن