پایتخت فرهنگ اسلامی

۱۱ نفر از زندانیان خراسان رضوی حافظ کل قرآن کریم شدند

کد خبر : 51522

۶۲۱ نفر از زندانیان خراسان رضوی در دوره‌های حفظ قرآن کریم شرکت می‌کنند که از این تعداد تاکنون ۱۱ نفر موفق به حفظ کل قرآن شده اند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی، جانفدا مدیر کل زندانهای استان در تشریح این خبر گفت: با توجه به اینکه تعالیم و مفاهیم قرآنی یکی از مبانی اصلی در امور تربیتی فردی و اجتماعی زندانیان است و به عنوان یک اولویت سازمانی مورد توجه خاص نظام زندانبانی است، برگزاری دوره های مختلف در رشته های حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم بر اساس یک برنامه جامع و با بهره گیری از اساتید مجرب در کلیه زندان های استان خراسان رضوی در حال اجرا است.

وی افزود در نتیجه اقدامات تبلیغی دارالقران های فعال در زندان ها، در حال حاضر ۶۲۱ نفر در دوره های حفظ قرآن کریم شرکت و در حال فراگیری آموزش های تخصصی هستند که از این تعداد ۱۱ نفر با تلاش و پشتکار فردی و با حمایت های تربیتی زندان ها توانسته اند حافظ کل قرآن کریم شوند.

شایان ذکر است در رشته حفظ قرآن، دوره های تخصصی شامل حفظ سوره های منتخب ، حفظ یک جزء تا ۳۰ جزء در زندانهای خراسان رضوی مستمر در حال برگزاری است.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن