اسلاید شواقتصادی

نماينده مردم چناران و طرقبه شانديز در مجلس شورای اسلامی درحاشیه برگزاری بیست وچهارمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی بیان کرد:

از اولویت تولیدات لوازم خانگی برندسازی برای صادرات است

کد خبر : 56968

نماینده مردم چناران و طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی درحاشیه دربیست‌وچهارمین نمایشگاه لوازم خانگی مشهد گفت :تولید کنندگان باید همت و تلاش ویژه‌ای داشته باشند تا کالای با کیفیت تولید کنند . بگونه ای که این تولیدات علاوه بر مصارف داخلی ، برای صادرات در خارج از کشور نیز برند باشند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری بیست وچهارمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و بیستمین نمایشگاه تخصصی صوتی و تصویری ” حسین عباس زاده امامی ” افزود: از نکات قابل توجه در این نمایشگاه می توان به عرضه کالاهایی که بیشتر آن ایرانی است، اشاره کرد واین در حالیست که بیشتر این محصولات تولید داخل ، صادراتی است که این ارتقاء جای تقدیردارد.

وی با اشاره به اینکه چندین سال گذشته از طرف مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی نامگذاری شده است، اظهار داشت:این موضوع به عنوان رویکرد محدود به یک سال نیست .بلکه باید سرلوحه کار همه قرار بگیرد.

نماینده مردم چناران و طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی با تاکید برآن که در واقع مجلس باید همپای دولت گام بردارد، اظهار داشت: در واقع دولت باید در راستای حمایت از تولید و کالاهای ایرانی اهتمام بورزد و از این رو واردات کالا را باید به حداقل برسانیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد :طی بازدیدی که از این نمایشگاه داشتم تجلی تولیدات باکیفیت داخلی را مشاهده کردم که باعث افتخار بود وازهمه برگزارکنندگان تشکر می کنم و همچنین از تولید کنندگانی که در این نمایشگاه حضور پیدا کردند و این امکان را برای مردم فراهم‌ ساختند تا کالاهایشان را برای آن ها عرضه کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن