شهری

مدیر عامل گروه بهمن در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد عنوان کرد:

راه برقی کردن حمل و نقل را هموارخواهیم کرد

کد خبر : 54444

مدیر عامل گروه بهمن در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد درخصوص ایجاد زیرساخت ها برای ماشین های برقی درکشور گفت: در ایجاد زیرساخت ها برای ماشین های برقی کمک می کنیم تا بزودی در کشور این مشکل مرتفع شود.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه بین‌المللی مشهد بیوک علیمرادلو افزود: بیش از ۴۰ سال در صنعت کشور و سه دهه در صنعت خودرو مشغول به فعالیت و در رده های مختلف کاری از قطعه سازی تا خودروسازی کارکرده و از سال ۹۶ وارد گروه بهمن شده ام .از سال ۹۹ به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره گروه بهمن حضوردارم‌.

علیمرادلو با بیان‌این نکته که گروه بهمن یک هلدینگ چند منظوره است اما کار محوری و اصلی آن خودرو می باشد ، اظهارداشت : در این هلدینگ حدود ۱۲ شرکت مختلف در زمینه تولید خودرو کار می کنند که در این زمینه از دو تا ۱۸ چرخ تولیدات مان می باشد. وی با اعلام‌این خبر که گروه بهمن هفتادو یکمین سال تولدش را گذراند، بیان داشت : در سال ۱۳۳۳ توسط شرکت تجارت خلیج اولین خودرو تولید گروه بهمن رونمایی شد  و بهمن قدیمی ترین گروه خودرو ساز کشور است که طی چند سال اخیر سعی کرده همچنان پیشرو باشد در سال ۱۳۹۵ کلیه سهام آن خصوصی و سهامی عام شده و رشد این مجموعه پس از خصوصی سازی در کشور بی نظیر بود و اصلی ترین استراتژی ما بحث تمایزاست. برای مثال در محصولات از لحاظ کیفیت، بالا و بروز هستند و معمولا قیمت ها بسیار رقابتی است و در تمام محصولات این ویژگی وجوددارد و پیشرو درارائه تکنولوژی های جدید و صنعت خودرو می باشد.

بیوک علیمرادلو درخصوص خودرو های برقی نیز گفت: در این نوع خوردو گام های خوبی برداشته ایم که مطمئنم، محصولات برقی که بهمن ارائه خواهد داد راه برقی کردن حمل و نقل را هموارخواهد کرد.

وی درخصوص تولیدات محصولات این گروه خودرو ساز توضیح داد: درباره گروه بهمن باید بگویم ،شرکت ایران دوچرخ تولید موتورسیکلت را برعهده دارد که موتورسیکلت کار را طراحی کرده است که تنها موتورهای برقی است که قابلیت کاررادارد و اواخر امسال به بازار وارد می شود.همچنین تا پایان امسال چندین مدل خودرو برقی و هیبریدی وارد بازار خواهیم کرد.

وی در خصوص ایجاد زیرساخت برای ورود خودروهای برقی و هیبریدی به بازار ایران نیز اظهار داشت: زیرساخت هارا برای ماشین های برقی و هیبریدی ایجاد خواهیم داد و به این نتیجه رسیده ایم که درکنار دولت می توانیم، زیر ساخت هارا ایجاد کنیم و خوشبختانه درحال حاضر وزارت صمت و شهرداری تهران به صورت پیشرو درحال انجام این کار است.

علیمرادلو درادامه از افتتاح ۱۵ ایستگاه شارژ درهفته گذشته توسط شهرداری تهران با ۷۴ شارژر با سایز های مختلف خبرداد و افزود:علاوه براین فعالیت ها ما نیزدرتامین زیرساخت کمک خواهیم کرد‌.

وی ادامه داد: درخصوص سواری نیز تنوعی از انواع سواری های مختلف بروز را داریم که فیدلتی پرستیژ و ریسپکت ،پیکاب جی ۹ ،وانت کاپراو وانت کارا. را می توان نام برد . در بحث واردات شرکت BM Cars را پشتیبانی خواهیم کرد و طی قرار دادی خدمات و عرضه آن را در بهمن موتورمی باشد که خودروهای ساخته شده وارداتی را وارد خواهد کرد که درحال حاضر خودرو T77را در نمایشگاه مشهد به نمایش گذاشت .

مدیر عامل گروه بهمن خاطر نشان ساخت: در بحث تجاری نیز دو شرکت بزرگ تجاری سازی داریم که در زمینه کامیون کارمی کنند و یک شرکت اتوبوس ساز نیز در شرکت بهمن دیزل مان درحال تولید است که بزرگترین شرکت مان بعد ازبهمن موتورمی باشد. درواقع کامیون ۶ ، ۸ ، ۱۲، ۱۹ تن و کامیون کشنده ۴۴ تن دارد که این ها مجموعه هایی هستند که درحال تولید است امابزودی کامیونت ۳ و نیم و ۲۶ تن نیز تولید خواهیم داشت که یک سبد کامل است . مینی بوسی که بیشتر به نام پگاسوس شناخته شده است همچنان سالیان سال است که در حال تولید می باشد وهمچنین اتوبوس اسنا ۱۲و ۱۸ متری ازدیگر تولید ات این گروه می باشد .

وی دربحث ایجاد اشتغال در این گروه خودرو نیز اظهار داشت:بیش از ۶  هزارنفر بصورت مستقیم در گروه بهمن مشغول به کارمی باشند و همچنین برای ۳۰ هزار نفر غیر مستقیم اشتغالزایی انجام‌شده است که در مجموع این رقم به ۳۸هزار نفر می رسد .

علیمرادلو در خصوص واردات خودرو نیز بیان داشت: در رابطه با واردات خودرو مشکلی نداریم و معتقدم رقابت باید باشد اما وقتی درباره کیفیت صحبت می شود متاسفانه خیلی ازپارامترها فراموش می شود که چرا این اتفاق می افتد؟ به اعتقاد من یکی از دلایلش تصدی دولت برصنعت خودروسازی است . دولت مدیر خوبی درکارهای اجرایی نیست و چرا من خودرو ساز باید جواب بدهم .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن