شهری

تغسیل اموات حرم مطهر و خواجه ربیع در بهشت رضوان مشهد

طرح تفکیک تغسیل اموات مشهد از دی ماه اجرایی خواهد شد!

کد خبر : 26554

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از آغاز خدمت رسانی سالن تطهیر بهشت رضوان تا اوایل دی ماه خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی درخصوص راه اندازی سالن تغسیل بهشت رضوان اظهار کرد: با توجه به ترافیک مسیر دسترسی به آرامستان بهشت رضا (ع)، شهرداری مشهد در جهت رفاه حال شهروندان با سرمایه‌گذاری گسترده از چند سال گذشته به بهره‌برداری آرامستان رضوان اقدام کرده است و تاکنون حدود هزار نفر در این آرامستان تدفین شدند.

وی تاکید کرد: هدف از راه اندازی سالن تغسیل بهشت رضوان علاوه بر مدیریت ترافیک، کاهش مصرف سوخت و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعه‌کنندگان بوده است.

یعقوبی افزود: شهروندان از اوایل دی ماه برای تدفین اموات خود از بیمارستان‌های رضوی، طالقانی و همچنین امواتی که برای تدفین در حرم مطهر و خواجه ربیع اعزام می‌شوند باید برای امور تغسیل به بهشت رضوان مراجعه کنند.

معاون شهردار مشهد گفت : آرامستان بهشت رضوان با مساحت بالغ بر ۱۸۰ هکتار از سال ۹۵ به بهره‌برداری رسیده است و تاکنون حدود هزار نفر در آن دفن شدند.

یعقوبی خاطرنشان کرد: این آرامستان که در ۱۰ کیلومتری جاده کلات واقع شده است، برای دسترسی بهتر مردم در مناطق شمال و غرب مشهد، به بهره برداری رسیده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن