اجتماعیاخبار مهم

دانشجوی رشته پزشکی در دام شیطان ۴۰ ساله

کد خبر : 26225

زن جوان حادثه تلخ آن روز را اینگونه بازگو کرد …

به گزارش صبح مشهد: رسیدگی به این پرونده از دو ماه قبل به  دنبال شکایت یک زن جوان به نام رویا آغاز شد . رویای ۲۷ ساله دانشجوی رشته پزشکی در دانشگاه تهران بود به پلیس آگاهی رفت و از مدیر عامل یک شرکت خصوصی به نام بهرام شکایت کرد .

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت:مدتی بود با همسرم اختلاف داشتم به همین دلیل جدا از او زندگی میکردم ،برای اینکه بتوانم مخارج زندگی و تحصیلم را تامین کنم .در سایت … دنبال کار می گشتم تا اینکه متوجه شدم یک شرکت خصوصی به کارمند زن نیاز دارد .

رویا ادامه داد :من به شرکت خصوصی رفتم و با مدیر عامل آن به نام بهرام صحبت کردم او می گفت به یک تراکت پخش کن احتیاج دارد چون فهمید دانشجوی رشته پزشکی ام مرا به عنوان کارمند قبول کرد.

چهار ماه از استخدام من در شرکت خصوصی گذشته بود که مدیر عامل شرکت یک روز به بهانه ای مرا به خانه اش دعوت کرد .او می گفت ،باید به خانه اش بروم تا درباره کارهای مربوط به شرکت باهم صحبت کنیم .من وقتی به خانه مجردی او رفتم او یک باره به من حمله ور شد! و مرا بدون توجه به التماس هایم آزار داد.

با این شکایت زن جوان به پزشکی قانونی معرفی شد اما کارشناسان نتوانستند درباره آزار و اذیت وی اظهار نظر کنند .

با شکایت زن جوان و مدرک هایی که به پلیس ارائه شد مدیر عامل ۴۰ ساله شرکت بازداشت و در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

دادگاه

در ابتدای جلسه رویا به قضات گفت : بعد از اینکه به دام مرد شیطان صفت افتادم متوجه شدم او به همین ترفند چند زن و دختر دیگر را به دام انداخته است و موجب آزار انها شده من برای او اشد مجازات را می خواهم .

سپس بهرام که با قرار وثیقه آزاد بود به دفاع از خود گفت :رویا دنبال کار می گشت به همین دلیل به شرکت من آمد اما وقتی متوجه شد پولدارم با من طرح دوستی ریخت و با میل خودش به خانه ام آمد و با میل خودش با من وارد رابطه شد!!!

من بی گناهم ! و او را آزاری ندادم او چون مرا پولدار دید حالا قصد اخاذی از من را دارد  .

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و مدیرعامل شرکت را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و وی را به ۹۹ ضربه شلاق محکوم کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن