ورزشی

گمانه زنی های فدراسیون فوتبال برای سرمربی جدید تیم ملی

آیا ایوانکویچ سرخ پوش سرمربی تیم ملی می شود؟

کد خبر : 26040

به گزارش صبح مشهد: حضور برانکو ایوانکویچ در تیم ملی کشورمان که از چند ماه قبل در رسانه های کشورمان گفته شد، پس از شکست تیم ملی برابر بحرین و عراق بیش از پیش رنگ واقعیت به خود گرفت و حتی هفته گذشته اخبار توافق برانکو با تیم ملی کشورمان به تیتر یک رسانه های داخلی و البته بعضا خارجی تبدیل شد.

صبح مشهد در این باره میگوید ، به احتمال زیاد پرواز دیشب مهدی تاج از هنگ کنگ به ترکیه و جلسه احتمالی برای توافق با مارک ویلموتس پایانی خواهد بود بر دوران کوتاه و البته نه چندان درخشان مرد بلژیکی در راس کادر فنی تیم ملی کشورمان و البته این موضوع پروفسور را بیش از همیشه به نیمکت تیم ملی نزدیک می کند.

به هر ترتیب تمام این صحبت‌ ها باعث شد با برانکو تماس گرفته و از آخرین وضعیت او برای سرمربیگری در تیم ملی و البته تکلیف طلب یک میلیون دلاری او از باشگاه پرسپولیس جویا شویم.

ایوانکویچ سرمربی تیم ملی می شود؟!

ایوانکویچ در این باره گفت :تا کنون هیچ تماسی با هیچ کدام از مسئولین فدراسیون فوتبال ایران نداشته ام! اما این را هم بگویم که همه چیز در روزهای آینده مشخص خواهد شد. به شما می گویم .

سرمربی سابق باشگاه پرسپولیس در ادامه پیرامون تعیین تکلیف مالی با این باشگاه اظهار داشت: خیر، هنوز صحبتی با مسولان باشگاه نداشته ام اما امیدوارم در پایان همه چیز به خوبی و خوشی به پایان برسد چرا که همه از رابطه میان من و باشگاه آگاه هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن