شهری

حضور بانوان خراسان رضوی در رشته ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی افزایش یافته است

کد خبر : 49615

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی گفت: طی سالهای اخیر استقبال بانوان از رشته های ورزشی این هیات افزایش یافته و سبب ایجاد نشاط در میان این گروه از ورزشکاران شده است.

صبح مشهد- فرضعلی گرایلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که در ۲ سال اخیر کمتر از چهار درصد از فعالان رشته ورزشی موتور سواری و اتومبیلرانی را بانوان تشکیل می دادند افزود: در حال حاضر هزار و ۲۵۰ ورزشکار کار سازمان یافته و دارای بیمه در این رشته فعالیت می کنند که حدود ۱۰ درصد آنها را بانوان تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: این بانوان بیشتر در رشته های اتومبیلرانی، موتور کراس و آفرود فعالیت می کنند که در حوزه موتور کراس به طور مجزا یک پیست به آنها اختصاص داده شده است.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی با اشاره به پرهزینه بودن این رشته ورزشی گفت: علاوه بر این تعداد از بانوان، بسیاری دیگر از بانوان نیز خواهان ورود به این حوزه هستند که به دلیل امکانات محدود هیات، امکان پذیرش آنها کم شده است.

حضور بانوان خراسان رضوی در رشته ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی افزایش یافته است

گرایلی با اشاره به کسب مقام های برتر بانوان خراسان رضوی در رقابت های کشوری افزود: ظرفیت های خوبی بین بانوان ورزشکار این رشته ورزشی در استان وجود دارد که این امر نیازمند نگاه ویژه مسوولان خراسان رضوی به این رشته ورزشی است.

وی اضافه کرد: رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی از رشته های پر طرفدار در خراسان رضوی است که با توجه به برگزاری آن در سه گروه مردان، بانوان و خانواده، می تواند جایگاه واقعی خود را در میان رشته ها پیدا کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن