پایتخت فرهنگ اسلامی

تولیت آستان قدس :مردم درمسئله گرانی بنزین، نجابت و همراهی کردند

کد خبر : 25703

تولیت آستان قدس با بیان این که مردم در مسئله گرانی بنزین نجابت و همراهی کردند و آن را پذیرفتند افزود : مسئولان نگذارند این تصمیم فشار مضاعف بر مردم بیاورد و به همین منظور باید نظارت ها فعال تر شود.

به گزارش صبح مشهد، حجت الاسلام و المسلمین مروی شب گذشته در اجتماع عظیم بسیجیان مدافع حریم حرم رضوی با بیان این که تفکر و اندیشه جهادی بسیج باید در همه عرصه ها وجود داشته باشد اظهارکرد: بسیجی بودن یعنی جهادی عمل کردن یعنی داشتن ایمان و استفاده از همه ظرفیت ها.تولیت آستان قدس رضوی گفت: کسی که در کشور مسئولیت قبول می کند باید درد و مشکلات مردم را از آن خود بداند،نباید روحیه بسیجی و جهادی را از دست بدهد زیرا آن جا که از روحیه بسیجی استفاده نکردیم و منافع گروهی و جناحی را بر منافع ملی ارجحیت دادیم متضرر شدیم.وی با بیان این که در طول چهل سال مردم با روحیه بسیجی مقابل همه اقدامات دشمن ایستادگی کردند افزود: وقتی یک عده اغتشاشگر به بهانه هایی می ریزند، آتش می زنند، خسارت وارد می‌کنند و بهانه به دست دشمنان می دهند این تفکر و روحیه بسیجی ملت ایران است که آن را نقش بر آب می کند.

نتیجه تصویری برای ملت ایران"

نجابت زنان ایرانی

وی گفت: ما حساب عده قلیل و ناچیز و فریب خورده را به حساب ملت نمی گذاریم. در هر جامعه ای و زمان پیامبر (ص) هم عده ای فریب خورده وجود داشتند اما ملت بزرگ ایران حقیقتا با بزرگواری و صبوری و عزت و کرامت با این تصمیم برخورد کردند. این تصمیم به عده زیادی فشار وارد کرد برخی از همین راه امرار معاش می کردند که الان این امکان برای آن ها وجود ندارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن