شهری

کاهش بار ترافیکی میدان شهید کاوه و بولوار پیروزی

افتتاح پروژه “ادامه بولوار خاقانی”

کد خبر : 25095

شهروندان ساکن این منطقه در مراجعاتی که داشتند در خصوص ناامنی این بولوار ابراز نگرانی می کردند و خواستار اجرای ادامه این بولوار بودند.
معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ضمن اشاره به افتتاح پروژه “ادامه بولوار خاقانی تا بولوار نماز” گفت: اجرای این پروژه بار ترافیکی میدان جمهوری، بولوار پیروزی و میدان شهید کاوه را کاهش خواهد داد.

به گزارش صبح مشهد، خلیل الله کاظمی در مراسم افتتاح “ادامه بولوار خاقانی تا بولوار نماز” که با حضور شهردارمشهد، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین شهردار و مدیران شهری و استانی برگزار شد، افزود: شهروندان ساکن این منطقه در مراجعاتی که داشتند در خصوص ناامنی این بولوار ابراز نگرانی می کردند و خواستار اجرای ادامه این بولوار بودند.

وی اضافه کرد: با توجه به درخواست شهروندان، تیرماه امسال با حضور شهردار مشهد از محل بازدید کردیم، سپس با توجه به وضعیت منطقه، درخواست شهروندان و موافقت شورای اسلامی شهر جهت تامین اعتبار آن پروژه “ادامه بولوار خاقانی تا بولوار نماز” در دستور کار قرارگرفت.
وی با بیان اینکه ۱۲۰ روز برای اجرای این پروژه زمان در نظر گرفته شد، اظهارکرد: ۲۵ روز از این زمان صرف توافق با آستان قدس برای تسهیل حریم بود، در واقع پروژه طی حدود ۹۵ روز کار مفید اجرا و آماده بهره برداری شد.

کاظمی ادامه داد: ادامه بولوار خاقانی به بولوار نماز به طول ۵۰۰ متر و دارای مسیر ویژه دوچرخه و عابر پیاده است که با هزینه ۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است و با تکمیل پروژه “چپ گرد شهید ناصری” باعث کاهش ترافیک در میدان جمهوری، بولوار پیروزی و میدان شهید کاوه خواهد شد.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن