اسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

بدهی پنج هزار و ۷۷۱ میلیارد تومانی شهرداری مشهد

کد خبر : 12429

معاون مالی و اداری شهرداری مشهد گفت: بدهی شهرداری این شهر پنج هزار و ۷۷۱ میلیارد تومان است.

به گزارش صبح مشهد، محمد آذری روز دوشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد با ارائه گزارش مالی شهرداری افزود: سه هزار و ۹۹۵ میلیارد تومان از این مبلغ بدهی کوتاه مدت است که تا پایان سال مالی باید تعیین تکلیف شود و مابقی بدهی مزبور بلندمدت می باشد که از سال ۹۷ تا ۹۹ باید بازپرداخت شود.
وی اظهار کرد: حدود یکهزار و ۷۰ میلیارد تومان از بدهی شهرداری مربوط به پیمانکاران است و بخش عمده ای از این بدهی نیز مربوط به اوراق مشارکت است.
وی با بیان اینکه بودجه سال ۹۶ شهرداری مشهد ۶ هزار و ۲۰۵ میلیارد تومان است، گفت: تاکنون ۲۴ درصد از این مبلغ تحقق یافته که این میزان در مدت مشابه پارسال ۳۵ درصد بوده است.
آذری افزود: بیش از ۲۶ هزار نفر در شهرداری مشهد مزد بگیر هستند و ماهانه ۸۰ میلیارد تومان حقوق در این زمینه پرداخت می شود.
وی اظهار کرد: ۸۳ میلیارد تومان از درآمد سال قبل شهرداری از محل گردش بانکی و سود روزشمار پولهای شهرداری در حسابهای مختلف محقق شد و امسال نیز تاکنون از این محل ۲۰ میلیارد تومان محقق شده است.
وی با اشار به وجود ۶۰ میلیارد تومان چک برگشتی در شهرداری مشهد گفت: ۹۰ میلیارد تومان نیز در حساب های سپرده شهرداری موجود است و ۲۴۰ میلیارد تومان چک های سررسید آینده داریم.
آذری افزود: استرداد مالیات به شهرداری از سوی سازمان مالیاتی نیز در روزهای آینده حدود ۱۰۰ میلیارد تومان خواهد بود که این مبلغ مربوط به سالهای ۹۲ و ۹۳ است و تا پایان سال ۹۵ شهرداری ۳۰۰۰ میلیارد تومان از سازمان مالیاتی طلبکار است.
بودجه مصوب سال جاری شهرداری مشهد ۶ هزار و ۲۰۵ میلیارد تومان است که نسبت به سال قبل ۱۵٫۳ درصد افزایش دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن