شهری

آغاز به کار اورژانس تخصصی و فوق تخصصی چشم در مشهد مقدس

اورژانس شبانه‌روزی بیمارستان چشم بینا افتتاح شد

کد خبر : 25049
اورژانس شبانه‌روزی بیمارستان چشم بینا افتتاح شد.

به گزارش صبح مشهد، بیمارستان چشم بینا با آغاز به کار اورژانس تخصصی، به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منوّر رضوی است.
این واحد، با استفاده از تجهیزات روز ایران و جهان در حوزه‌های تشخیصی و درمانی مورد نیاز و پنج تخت اختصاصی اورژانس به بهره‌برداری رسیده است که پزشکان متخصص و فوق تخصص چشم‌پزشکی و کادر پرستاری مجرّب و آموزش دیده در آن به ارائه خدمت می‌پردازند.

در اورژانس شبانه‌روزی بیمارستان چشم بینا، خدمات مختلفی از قبیل ویزیت پزشک، خارج کردن انواع جسم خارجی از چشم، کنترل و درمان انواع آسیب‌ها (تروماهای) چشمی، انواع بخیه‌های مرتبط با چشم و صورت، شستشوی چشم، انواع جراحی‌های اورژانس، و … قابل ارائه است و علاوه بر آن، امکان ارجاع به کلینیک تخصصی بیمارستان در این واحد امکان‌پذیر بوده و همچنین در شیفت روز آن، خدمات بینا‌یی‌سنجی و تجویز عینک نیز، در صورت نیاز ارائه می‎شود.
بیمارستان چشم بینا، نخستین بیمارستان خصوصی چشم‌پزشکی شرق کشور و دومین بیمارستان چشم‌پزشکی در این کلان شهر محسوب می‌شود که از شهریور ۱۳۹۷ به طور رسمی آغاز به کار نموده است.

این بیمارستان در مشهد مقدس، بلوار سید رضی، سید رضی ۴۵ واقع شده است و دارای ۳۲ تخت در ۸ اتاق عمل و ۱۹ اتاق بستری است که خدمات تشخیص و درمان مشکلاتی از قبیل آب‌ سیاه و آب مروارید، دوبینی، آستیگمات، دوربینی و نزدیک‌بینی، خشکی چشم، ناخنک چشم و … ارائه می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن