پایتخت فرهنگ اسلامی

آیت‌الله علم‌الهدی: همه مستکبران عالم با ایران دشمن هستند

کد خبر : 50071

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: همه مستکبران عالم با ایران دشمن هستند و انقلاب اسلامی ما را در تقابل با مطامع و خواسته‌های خود می‌بینند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، آیت الله احمد علم‌الهدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد اظهار کرد: به همین دلیل است که امروز همه سیاست های استکباری علیه ما و در جنگ با ما هستند و حتی سازمان ملل و زیرمجموعه های آن نیز زیر یوغ آمریکا بوده و بر ضد ما کار می کنند.

امام جمعه مشهد با تحلیل شعار “نه شرقی نه غربی” که امام راحل (ره) برای انقلاب مطرح کردند، گفت: البته معنای این شعار قطع ارتباط با همه جهان نیست، بلکه به معنای آن است که باید از وابسته شدن کشور به شرق و غرب بر اثر تعاملات، مذکرات و تبادلات با آنان جلوگیری کرد.

وی تکیه‌گاه اصلی ایران اسلامی و نظام اسلامی را خداوند دانست و با اشاره به ظرفیت های مختلف کشور، تاکید کرد: ما خدا را داریم و همه تکیه ما نیز باید بر خداوند، و نه شرق و غرب، باشد و بر این باوریم که همه تعاملات و ارتباطات ما نیز باید با نگاه به باور و ایمان به خداوند تعریف شود.

آیت الله علم الهدی افزود: ما معتقد هستیم که مدیریت جهان مربوط به نماینده خداست و ما برای آن نیز نسخه داریم که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر آن تصریح کرده اند و آن زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) است.

وی تصریح کرد: ما جان می دهیم، شهید می شویم و می جنگیم تا زمینه را برای انقلاب حضرت قائم (عج) فراهم کنیم و باید بدانیم که در این مسیر همه مستکبران با ما بد هستند.

وی گفت: بر این اساس است که همه قدرت های دنیا می خواهند با ما مبارزه کنند و بدانید که حتی اگر ما از اعتقادات خود نیز دست برداریم، آنان از ما دست بردار نخواهند بود.

امام جمعه مشهد در ادامه از تقوا، به عنوان عامل سعادت انسان یاد کرد و گفت: ایام جوانی، دوره طغیان غرایز، احساسات و هیجانات است، اما با تقوای الهی، می توان این دوره را به نحوی مدیریت کرد که جوانان کمترین آسیب را ببینند.

آیت الله علم الهدی یادآور شد: غفلت در دوره جوانی، می تواند جوان را در این دوره طغیانی تحت تاثیر فعالیت های منفی قرار داده و گاه همه زندگی و سرنوشت او را تحت الشعاع قرار دهد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن