اجتماعیزندگی
موضوعات داغ

سکانس کشته شدن حشمت فردوس در ستایش ۳ به دست عروسش لو رفت

کد خبر : 24367

سریال ستایش ۳ به جای حساسی رسیده است و پری سیما قصد کشتن حشمت فردوس را دارد. آیا در پایان ستایش ۳ حشمت فردوس می‌میرد؟

به گزارش صبح مشهد، سریال ستایش ۳ به قسمت های حساس رسیده است و پس از آنکه پری سیما اموال حشمت فردوس را با کلاهبرداری به نام خود زد و برای لو نرفتن قضیه صابر و یک نفر دیگر را کشت، حالا قصد کشتن حشمت فردوس را دارد و مخاطبان این سوال را مطرح کرده اند که در سریال ستایش ۳ آیا حشمت فردوس میمیرد؟

با مرگ حشمت فردوس شاید دیگر سریال ستایش ۳ چنگی به دل نزند چرا که جذابترین شخصیت این برنامه تلویزیونی برای مخاطبان حشمت فردوس است.پری سیما به این دلیل قصد کشتن حشمت فردوس را کرده است که او از طریق نوه و دامادش شکایتی را از پری سیما ارائه کرده و بر اساس این شکایت قرار تامین برای اموال حشمت فردوس که حالا به نام پری سیما شده گذاشته شده و تا تعیین تکلیف این قرار او امکان فروش اموال را نخواهد داشت. این در حالی است که پری سیما با احساس خطر به دنبال فروش فوری اموال و فرار به خارج از کشور بود.

حال به دلیل ناکامی تنها یک راه برای حفظ این اموال و ملغی شدن قرار تامین مانده که کشتن حشمت فردوس یا مردن او است. به همین دلیل پری سیما با اجرای یک سناریو حمید راننده شخصیش را که علاقه مند به او شده خام کرد تا حشمت فردوس را به قتل برساند و او نیز قبول کرد.

با این وجود بررسی های ما از عوامل و بازیگران سریال ستایش ۳ نشان می دهد حشمت فردوس ماجراهای دیگری در پیش رو خواهد داشت و پاسخ این سوال که آیا حشمت فردوس میمیرد منفی است. او از این سوء قصد جان سالم به در می برد.

برخی سایت ها اعلام کرده اند در ماجرای سوء قصد پری سیما به حشمت فردوس یکی از اطرافیان حشمت فردوس به جای او کشته می شود و حتی برخی اعلام کردند این شخص محمد است.

بیشتر بخوانید: ۵۲ نفر در پارتی لاکچری مشهد در وضعیت ناجور دستگیر شدند

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ نظرها

  1. زیاد جو گیر نشید اینم یه سریاله مثل بقیه سریال های دیگه بالاخره اینم تموم میشه وفراموش میشه مثل بقیه سریالهای دیگه حالا هر اتفاقی که بیفته وهر پایانی که داشته باشه والا بخدا با این نوناشون

  2. من فقط سوالم اینه، چرا سریالها رو فقط با مرگ اینو اون ،جمع میکنن و تموم میکنن! چرا هیچ سریالی نیس که با خوبی خوشی تموم بشه؟ آیا ضعف نویسندگیه و فقط دوس دارن باشیوه صنعت هندی جلو برن!
    این فصل، خیلیییی فصل هندی واری بود!!!!

    اگه اخرش هم با کشت و کشتار تموم بشه فاجعه س!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن