زندگیشهری

مدیر عامل شرکت سینا بهداشت ممنوع الخروج شد

کد خبر : 23732
مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی روز یکشنبه طی اطلاعیه ای از ممنوع الخروج شدن مدیر عامل شرکت موسوم به “سینا بهداشت” خبر داد.

به گزارش ایرنا در این اطلاعیه آمده است: پس از اقدامات متعدد مجموعه قضایی استان در زمینه دادن فرصت به مسئولان شرکت موسوم به سینا بهداشت برای جبران مافات و انجام تعهدات نسبت به سهامداران و عدم همراهی مسئولان شرکت، به ناچار با هدف دفاع از حقوق سهامداران، برای مسئولان این شرکت پرونده قضایی تشکیل شد.

بر اساس این اطلاعیه، بسیاری از شهروندان با حضور در مرجع صالح قضایی علیه مسئولان این شرکت شکایتی مبنی بر کلاهبرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، خودداری از استرداد حق دیگران، تدلیس، تهدید، ارعاب، اظهارات خلاف واقع مدیران در خصوص واگذاری سهام و نقض ماده ۲۴۹ اصلاح قانون تجارت و مواردی دیگر، طرح نموده اند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: همچنین این شرکت دارای تخلفات صنفی متعددی است که در این زمینه نیز پرونده های مختلف در سازمان تعزیرات حکومتی تشکیل شده است.

بر این اساس با دستور قضایی مدیر عامل این شرکت ممنوع الخروج از کشور شده و فعالیت های تجاری شرکت نیز براساس ماده ۱۱۴ قانون آئین دادرسی کیفری متوقف و ۲ شعبه فروشگاهی آن پلمب گردیده است.

اطلاعیه یاد شده می افزاید: اقدامات قانونی در زمینه احقاق حقوق سهامداران ادامه دارد که پس از حصول نتایج اطلاع رسانی خواهد شد.
شرکت سینا بهداشت اقدام به عرضه کالاهای بهداشتی و آرایشی می کرد.

تیر ماه امسال نیز غلامعلی صادقی دادستان عمومی و انقلاب وقت مشهد در خبری از تعیین ضرب‌الاجل دادستانی برای شرکت سینا بهداشت به منظور تأمین نقدینگی و پاسخ به شکایت‌ های سرمایه‌گذاران خبر داده و گفته بود: ما اصراری به قضایی کردن پرونده نداریم و در درجه اول مهلتی داده شد تا شاید این شرکت بتواند از طریق اموال، نقدینگی یا چک شاکی‌های خود را راضی کند و پرونده‌ ای تشکیل نشود.

وی افزود: این مهلت در حال انقضاست و اگر سینا بهداشت نتواند نقدینگی لازم را تأمین و شاکی‌ها را راضی کند، پرونده قضایی برای آن تشکیل خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. سلام خب بقیش؟
    بقیش چی شد؟ کی جواب سرمایه گذارارو میده
    هیچ پولی به من برگردانده نشده
    حتی همه با هم شکایت کردیم ولی به کی چه پولی برگردوندن؟
    نتیجه و جواب شکایت ما چی شد؟
    الان دو سال از اون موقع گذشته چرا پولمونو پس ندادن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن