اخبار مهماقتصادی

در آستانه روز جهانی پست اعلام شد؛ خراسان رضوی پیشتاز در تجارت اینترنتی کشور/ رشد ۲۲ درصدی ارسال مرسولات پستی

کد خبر : 23567

۱۵۰ هزار گذرنامه طی شهریورماه امسال تحویل مردم شده که پیش بینی می شود طی ۱۵ روز آینده به ۲۰۰ هزار عدد برسد.
نشست خبری مدیر کل پست خراسان رضوی به مناسبت روز جهانی پست برگزار شد.
به گزارش صبح مشهد، سید احمد موسوی با بیان این که بیش از ۱۷ میلیون مرسوله طی شش ماهه اول سال ۹۸ توسط ۵۴۱ واحد پستی شهری و روستایی استان پذیرش و جا به جا شده است، افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۲۲ درصدی برخوردار بوده است.
وی با اشاره به کسب رتبه دوم کشوری در شاخص تجارت الکترونیک گفت، از محل فعالیت ۱۵۰ فروشگاه اینترنتی خراسان رضوی بیش از ۳۴۲ هزار مرسوله پذیرش و به دست مردم رسیده است.
موسوی رشد ۲۰ درصدی درآمد پست خراسان رضوی را ما حصل ارائه یکصد نوع خدمات متفاوت و متنوع دانست و افزود: نزدیک به ۳۴ میلیارد تومان درآمد از محل خدمات پستی کسب شده است.
مدیر کل پست خراسان رضوی در ادامه از ارسال ۸۵۸۰ مرسوله به خارج از کشور نیز خبر داد و خاطر نشان ساخت: خراسان رضوی رتبه اول کشوری در پست خارجی را به خود اختصاص داده است.
وی همچنین کسب رتبه اول کشور در زمینه چاپ تمبرهای مناسبتی را دستاوردی برای پست خراسان رضوی معرفی و افزود: چاپ ۱۲ هزار تمبر شخصی نشان از فرهنگ والای مردم فرهیخته استان می باشد.
موسوی با اشاره به معطلی ۱۰۰ هزار کارت سوخت وسائل حمل و نقل در باجه های پستی، از مالکین خواست برای دریافت کارت های سوخت خود به ادارات پست استان مراجعه کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن