زندگی

تیپ زنانه شیک برای فصل پاییز؛ مهم‌ترین نکاتی که باید بدانید

کد خبر : 33606

مهم‌ترین نکات درباره جنس، نوع و رنگ لباس‌های پاییزی برای تیپ زنانه شیک را در این مطلب بخوانید.

صبح مشهد– همه چیز از لباس‌ها گرفته تا آرایش زنان و دکور منزل تحت تاثیر رنگ‌های فصلی قرار می‌گیرند. فصل پاییز موعد پوشیدن انواع لباس‌های زیباست. هرچند دورهمی‌های زنانه کم شده اما بعضی‌ها با ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی در زمان کوتاه به دیدار عزیزان و دوستان‌شان می روند. بنابراین ما برای شما پیشنهادهای عالی در خصوص هماهنگ کردن لباس داریم تا بدون این‌که بخواهید لباس تازه ای بخرید در مهمانی های زنانه با رعایت فاصله اجتماعی آراسته باشید. برای هماهنگ کردن لباس‌هایتان با رنگ‌های فصل پاییز باید به سه نکته مهم توجه کنید: جنس لباس، رنگ لباس و نوع لباس. در ادامه، نکاتی در همین باره مطرح خواهد شد

جنس لباس
پارچه‌های مخمل کبریتی، چرم، جیر،‌ پارچه‌های کتانی راه راه و زبر، مخمل، بافتنی و کشباف، پارچه‌هایی که آستر دارند، خز و در نهایت پارچه‌های پشمی، پارچه‌های لباس‌های پاییزی هستند. پس به سراغ این جنس‌ها هنگام انتخاب لباس بروید.

رنگ لباس برای پاییز
رنگ‌ها در پاییز غوغا می‌کنند پس شما هم در این جشن رنگ طبیعت شرکت کنید. رنگ‌های کرم، قهوه‌ای، سبز، زرد، نارنجی و… می‌تواند جزو انتخاب‌های شما در این فصل باشد.

نوع لباس
بلوزهای یقه اسکی،‌ ژاکت کشباف،‌ عرق‌گیر، شلوارهای جین، شلوارهای پارچه‌ای کمی ضخیم‌تر،‌ دستکش‌های چرمی یا موهر ظریف، چکمه‌های ساق بلند، بلوزهای بلند دکمه دار، کت‌های ورزشی مناسب، جلیقه و کت‌های کوتاه کمردار و کمربندهای چرمی، کمد شما را پاییزی می کنند.

راهنمای هماهنگ کردن رنگ کرم در فصل پاییز
۱- رنگ زرشکی و مشکی از زیباترین رنگ‌هایی هستند که می‌توانید آن‌ها را با رنگ کرم هماهنگ کنید، ترکیب زرشکی و مشکی با رنگ کرم هماهنگی زیبا و جذابی را ایجاد می‌کند و علاوه بر این ظاهر شما آراسته تر از همیشه به نظر می‌رسد.

۲- رنگ سبز و آبی ملایم هم یکی دیگر از انواع رنگ‌های مناسب برای ترکیب با رنگ کرم محسوب می‌شوند. ترکیب این دو رنگ، به شدت چشم‌نواز و زیبا خواهند شد

۳- ترکیب رنگ کرم با رنگ‌های قهوه‌ای و سفید هم می‌تواند هماهنگی مناسبی را ایجاد کند. هماهنگ کردن رنگ کرم و قهوه‌ای از انواع ترکیب های زیبا برای لباس مجلسی زنانه و مدل مانتوی مجلسی و اسپرت است.

۴- ترکیب رنگ کرم با رنگ‌های قرمز و صورتی هم برای انواع پوشاک زنانه و دخترانه می‌تواند ایده مناسب و قابل توجهی باشد و علاوه بر این ترکیب این رنگ‌ها در بین خانم‌های جوان، طرفداران زیادی دارد

۵- رنگ‌های خنثی از انواع رنگ‌های مناسب و زیبا برای هماهنگ کردن با رنگ کرم محسوب می‌شوند و شما می‌توانید این رنگ زیبا و پرطرفدار را با انواع رنگ‌های خنثی نظیر سفید، خاکستری و قهوه‌ای ست کنید.

منبع: روزنامه خراسان

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن