اسلاید شوستون اصلیورزشی

قول مساعد وزیر ورزش و جوانان برای ارتقاء جایگاه دو تیم مشهدی

کد خبر : 3935

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ورزش و جوانان قول مساعد داد تا از امکانات وزارت ورزش و جوانان برای ارتقاء جایگاه دو تیم مشهدی به خصوص تیم مشهد استفاده شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر شب گذشته در مراسم رونمایی از پیراهن جدید و بازکنان تیم فوتبال مشهد که در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: من امروز با وزیر ورزش و جوانان تماسی گرفتم و اعلام کردم متأسفانه از دو تیم فوتبال مشهدی هیچ‌گونه حمایت دولتی نمی‌شود.
وی افزود: دو تیم مشهدی در فصل گذشته دستشان به زانوی خود بوده و البته با حمایت‌های مردمی افتخار آفریدند و توانستند در لیگ برتر ماندنی شوند.
پژمان‌فر بیان کرد: در این تماس تلفنی وزیر ورزش و جوانان قول مساعد داد تا از امکانات وزارت ورزش و جوانان برای ارتقا جایگاه این دو تیم مشهدی و به خصوص تیم مشهد استفاده شود.
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ورزش در زیرمجموعه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد و ما کارگروهی برای ارتقاء ورزش‌های همگانی و قهرمانی راه‌اندازی کرده‌ایم تا در کشور شرایط بهتری داشته باشیم.
وی عنوان کرد: ما در جلسه‌ای خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و ایشان فرمودند در هر جای کشور در حوزه‌های ورزش، هنر، سینما و تئاتر رد پایی از شهر مشهد وجود دارد و این نشان از جایگاه این شهر است.
نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مسوولان استانی و شهری امیدواریم این دو تیم مشهدی در رأس هرم لیگ برتر فوتبال کشور قرار گیرند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن