اخبار مهمورزشی

به همت هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی و هیات همگانی سپاه امام رضا؛ ایستگاه صلواتی اطعام عزاداران در مشهد برپا شد/ حضور پرشور ورزشکاران حسینی

کد خبر : 23133

جامعه ورزشی استان در ایام محرم و عزای اهل بیت عصمت و طهارت با ایجاد یک ایستگاه صلواتی برای اطعام عزاداران حسینی و شهروندان، شور و نشاط حسینی را در کفه بصیرت و آگاهی، به معرض نمایش گذاشتند.

به گزارش صبح مشهد، رئیس هیات ورزش های همگانی استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ایستگاه صلواتی اطعام عزاداران حسینی به همت و همکاری مشترک هیات همگانی سپاه امام رضا علیه السلام و در فضایی آکنده از شور و نشاط عاشورایی، به مدت ۱۰ شب در خدمت مردم عزیز خواهد بود.

امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان با اشاره به فعالیت های ارزشمند هیات همگانی سپاه امام رضا در کاهش آسیب های اجتماعی با ابزار ورزش بویژه در حاشیه شهر مشهد، خاطر نشان ساخت: تمام تلاش ما این است تا آحاد مردم بویژه اقشار جوان به مباحث ورزش بدون حاشیه رو بیاورند و بدین منظور برنامه های مختلفی در قالب طرح های سلامت و نشاط با موفقیت پیاده سازی و اجرا شده است.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به جوانان، گفت: روزی جوانان این کشور در دفاع مقدس با شور و حال وصف نشدنی و ذیل پرچم عاشورا، به دفاع جانانه از ارزش ها و خاک ایران عزیزمان پرداخته و اجازه ندادند، حتی یک وجب از خاک کشور به اشغال دشمن تا بن دندان مسلح دربیابد و امروز هم شاهد حضور جوانانی هستیم که با درک پیام نهضت حسینی، در همه عرصه های خدمت به مردم عزیز حضور دارند و باید قدردان این غیرت و همت آنان بود.

تا پایان سال ۱۰۰ ایستگاه ورزش همگانی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت

رئیس هیات همگانی سپاه امام رضا علیه السلام هم در حاشیه این ایستگاه صلواتی با تاکید بر این که ورزش زبان مشترک همه افراد جامعه و جوانان است، گفت: ورزش بستری مناسب برای جذب مردم، تخلیه انرژی و هیجانات جوانی است که در کنار سلامت جسم، به مسائل تربیتی و اخلاقی هم توجه میشود.

محمد اسدی افزود: هیات همگانی سپاه استان با راه اندازی اتوبوس کاروان سلامتی ونشاط  و در یک حرکت نمادین در صبح های جمعه، توانست با اجرای برنامه های ورزشی و چکاپ سلامت شهروندان، بذر شور و نشاط را بین شهروندان  بویژه در نقاط کمتر برخوردار شهری ایجاد نماید.

وی با اشاره به در دست اقدام بودن برپایی ۲۰۰ سالن سلامتی و نشاط در شهر مشهد گفت: ۱۰۰ مربی فرهیخته ورزشی تاکنون آموزش های لازم را فرا گرفته و آمادگی دارند با استقرار در فضاهای ورزشی، زمینه سلامت جسم و بهداشت روان همشهریان عزیز را فراهم آورند.

گفتنی است، ایستگاه صلواتی اطعام عزاداران حسینی که به همت هیات ورزش های همگانی استان و هیات همگانی سپاه امام رضا علیه السلام ایجاد شده در بلوار فردوسی مشهد، بین چهار راه مهدی و فرامرز قرار دارد.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن