زندگیشهری

در سال رونق تولید و در راستای تحقق مثلث توسعه استان؛ شرکت مانتراتل بزرگ ترین برند شاپ هوآووی و سامسونگ را در بازار موبایل ورسیج به بهره برداری رسانید

کد خبر : 22976

فروش تلفن همراه و قطعات جانبی به همراه تعمیرات در دو بخش نرم افزار و سخت افزاری و خدمات رفاهی ویژه مشتریان از ویژگی های برجسته و متفاوت مجتمع ورسیج است.
در سال رونق تولید و در راستای تحقق مثلث توسعه استان و با همکاری مشترک شرکت مانتراتل، مرکز تجاری چند منظوره موبایل ورسیج مشهد به بهره برداری رسید.
به گزارش صبح مشهد، در آیین افتتاحیه که با حضور مسئولین و قشرهای مختلف مردم برگزار شد، مهندس حامد کمالی مدیر مجتمع در گفتگو با خبرنگاران با بیان این که امروز تلفن همراه و نسل جدید گوشی های هوشمند جایگاه ویژه ای بین خانواده ها و جامعه ایرانی دارد، افزود: ما تصمیم گرفتیم برای ارائه خدمات مطلوب و منسجم به همشهریان و زائران امام رضا علیه السلام، شبکه فروش کالا، فروش قطعات و همچنین تعمیرات را کنار هم گرد آورده تا مردم عزیز با کمترین معطلی و بیشترین رضایت، خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

وی استقرار بزرگ ترین برند شاپ هواوی و سامسونگ شرق کشور ( مانتراتل ) در بازار موبایل ورسیج را فرصتی برای توسعه کسب و کار در شرایط سخت تحریم دانست و گفت: جوانان ما می توانند تهدید تحریم را به فرصتی سازنده تبدیل کنند.
کمالی به سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی و اشتغال برای ۲۰۰ خانوار در فضای ۴ هزار متر مربعی هم اشاره و خاطر نشان ساخت: حدود ۴۰ باب مغازه تجاری در مجتمع ورسیج به همراه بزرگ ترین باشگاه بدن سازی روباز آقایان، کافی شاپ و فست فود بخشی از زیر ساخت ها و بسترهای مناسبی است که در اختیار مردم عزیزمان قرار می گیرد.
انجام قرعه کشی و اهدای جوایز به خریداران از دیگر خدمات مرکز تجاری موبایل ورسیج می باشد.
گفتنی است، در آیین افتتاحیه مهندس شریفی فر ریاست شرکت ارتباطات سیار خراسان رضوی، مهندس حسینی، ریاست زیرساخت های مخابرات خراسان رضوی
و مهندس شمسایی ریاست سازمان تنظیم مقررات شمال شرق کشور حضور داشتند. همچنین مهندس زابلی از مدیران ارشد استانداری خراسان رضوی و مهندس افشین اکبری رئیس اتحادیه صنف موبایل مشهد از دیگر مدعوین دولتی حضور یافته در مراسم افتتاحیه بود.

مجتمع ورسیج درمشهد، احمدآباد بین پاستور و قائم واقع شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن