پایتخت فرهنگ اسلامی

شهناز رمارم؛ کاهش مشکلات درمانی قشرهای آسیب پذیر با تقویت مشارکت های اجتماعی تسریع می شود/ تبصره ۸ در خدمت نیازمندان است

کد خبر : 22772

عضو شورای اسلامی شهر مشهد از اختصاص تبصره ۸ بودجه شهرداری مشهد برای کمک به اقشار آسیب پذیر خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، شهتاز رمارم در حاشیه هشتصد و بیست و ششمین جلسه موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس در گفتگو با خبرنگار ما گفت: وقتی بخشی از جامعه آسیب می بیند، بقیه نمی توانند نسبت به آن بی تفاوت بمانند و وظیفه همه ماست که در حد توان و اختیارات به نیازمندان بویژه در حوزه درمان کمک کنیم.

وی افزود: کاهش مشکلات مردم با تقویت مشارکت های اجتماعی تسریع می شود و باید از وابستگی و حاکمیتی کردن این گونه کارها اجتناب کرد.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه به استقبال گسترده خیرین در جلسات چهارشنبه خیریه حمایت از اقشار آسیب پذیر توس اشاره و خاطر نشان ساخت: اداره منظم جلسات در قالب کار تشکیلاتی سازمانی و کارشناسی دقیق پرونده های بیماران ناتوان موجب شده، خیرین انگیزه بالایی برای حضور در جلسه و کمک به درمان نیازمندان داشته باشند.

رمارم تبصره ۸ بودجه شهرداری مشهد، مصوبه شورای اسلامی را جایگاه قانونی کمک برای اقشار آسیب پذیر معرفی کرد و گفت: مدیریت شهری هم به سهم خود برای کمک به اقشار نیازمند و آسیب پذیر دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است، خیرین ارجمند در هشتصد و بیست و ششمین چهارشنبه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس، دویست و سی و شش میلیون و پانصد هزار ریال به ۶۰ بیمار نیازمند کمک کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن