شهری

۴۰۰ نیکوکار به تجهیز بیمارستان ناظران مشهد کمک کردند

کد خبر : 22519

۴۰۰ نفر از خیرین در حمایت از بیماران سرطانی در مشهد گردهم آمدند و کمک های خود شامل ۲۰۰ میلیارد ریال را برای تکمیل و خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان ناظران مشهد اهدا کردند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیمارستان سرطانی مشهد در جمع این نیکوکاران در محل اجرای پروژه بیمارستانی یاد شده در مشهد گفت: ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی آنکولوژی ناظران مشهد در سال ۱۳۸۴ آغاز شد و طبق برنامه ریزی های انجام شده در نیمه دوم سال ۹۸ به بهره برداری می رسد.

اصغر افراسیابی افزود: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع با زیربنای ۲۹ هزار متر مربع در شش طبقه بدون کمک دولت و توسط افراد خیر و نیکوکار ساخته شده و آنان تاکنون ۷۵۰ میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان هزینه کرده اند.

وی ادامه داد: برای خرید و تجهیزات پزشکی بیمارستان مزبور ۵۰۰ میلیارد ریال نیاز است که برای تامین این میزان دست کمک به سوی خیرین دراز کرده ایم.

رئیس مرکز خیریه رادیو تراپی و آنکولوژی امام رضا (ع) نیز در این جمع گفت: این مرکز بزرگترین مرکز پرتو درمانی شرق کشور است که روزانه به هزار تا سه هزار بیمار مشکوک به سرطان خدمات ارائه می دهد و پس از تکمیل پروژه بیمارستانی ناظران مشهد، بیماران مرکز خیریه مزبور به بیمارستان ناظران مشهد منتقل و تحت درمان یا عمل جراحی قرار می گیرند.

فاطمه ورشویی افزود: مرکز خیریه رادیوتراپی و آنکولوژی امام رضا (ع) با داشتن پنج دستگاه پرتو افکن، دستگاه براکی ترابی، پکیچ کامل تصویر برداری اِم .آر.آی و سی.تی. اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، بخش آندوسکپی و کولونوسکپی و ERCP، آزمایشگاه، داروخانه مجهز و بخش شیمی درمانی با ۲۷ تخت توسط پزشکان متخصص سرطان شناس به بیماران به صورت رایگان خدمات ارائه می دهد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن