اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

بسته بودن محورهای مواصلاتی استان‌های کرمانشاه و لرستان به مرز مهران/ تردد از مرز مهران تا اطلاع بعدی امکان پذیر نیست/ زائران به مرزهای شلمچه و چذابه مراجعه کنند

کد خبر : 7862

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین گفت: محورهای مواصلاتی از استان‌های کرمانشاه و لرستان به سمت مرز مهران بسته است و تردد تا اطلاع بعدی امکان‌پذیر نیست.به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرگزاری فارس، حمیدرضا گودرزی با بیان اینکه از صبح روز گذشته با اشاره به ازدحام زیاد و همچنین حضور تعداد زیادی از زائرین فاقد روادید در مرز مهران، ستاد مرکزی اربعین تصمیم گرفت محدودیتی را در حرکت از محورهای مواصلاتی از استان‌های دیگر به سمت مرز مهران قائل شویم گفت: به همین دلیل حرکت از استان‌های لرستان و کرمانشاه به این مرز و عبور از آن به سمت عراق امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: زائرین اربعین برای عدم از دست رفتن زمان باقیمانده بهتر است از مرزهای جنوبی کشور (چذابه و شلمچه) استفاده کنند.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین خاطرنشان کرد: زیرساخت‌ها و امکانات در مرز شلمچه و چذابه مهیا است اما مرز مهران به دلیل تردد بیش از اندازه زائرین و همچنین ازدحام بین ۳ تا ۱۰ هزار نفر زائر بدون روادید دچار مشکلات فراوانی شده است.

وی تصریح کرد: نیروی محترم انتظامی با تصمیم ستاد مرکزی اربعین تا زمانی که این افراد به عقبه یعنی شهر ایلام و سه راهی اندیمشک بازگشت داده نشوند مسیرهای منتهی به مرز مهران دارای محدودیت‌هایی خواهد بود.

گودرزی گفت: کسانی که هم‌اکنون در مرز مهران حاضر و دارای مجوزهای قانونی هستند می‌توانند از مرز خارج شوند اما تا زمانی که این مرز از وجود افراد فاقد روادید تخلیه نشود محدودیت دارد. لذا توصیه می‌کنیم به دلیل وجود زیرساخت‌های مناسب در مرز چذابه و شلمچه زائرین برای عزیمت به عراق از این مرزها استفاده کنند

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن