اجتماعیزندگی
موضوعات داغ

قرار پلید شقایق با جوان غریبه در خانه / شوهرش دوربین به دست وارد خانه شد !

کد خبر : 21469

زن شوهر دار که در غیاب همسرش مرد غریبه را به خانه شان دعوت کرده بود دیروز در حالی در دادگاه محاکمه شد که گفت بی توجهی های شوهرش باعث شده در تلگرام با مرد غریبه رابطه برقرار کند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرنگار جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از اسفند ماه سال ۹۷ به دنبال شکایت مرد جوانی به نام محمد در دستور کار پلیس قرار گرفت .وی که به پلیس آگاهی رفته بود گفت به رابطه پنهانی همسرش شقایق با یک مرد غریبه پی برده و از آنها فیلم گرفته است.

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: مدتی بود به رابطه پنهانی همسرم با یک مرد غریبه پی برده بودم. دیشب فهمیدم آنها با هم قرار گذاشته اند. به همین خاطر صبح وقتی به بهانه رفتن به محل کارم از خانه بیرون ر فتم، مقابل در خانه ماندم و کشیک دادم. به محض اینکه پسر غریبه وارد خانه شد با دوربین فیلمبرداری به خانه رفتم. پسر غریبه را که در حمام خانه مان پنهان شده بود پیدا کردم و از او و کاپشنش که روی مبل انداخته بود فیلم گرفتم.

با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داد شقایق و دوست پنهانی اش به نام امیر بازداشت شدند. آنها ادعا کردند فقط در فضای مجازی با هم رابطه داشته اند .در حالی که آنها با قرار وثیقه آزاد بودند دیروز به اتهام سیاه در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند .

در ابتدای این جلسه شقایق اتهامش را قبول کرد و گفت: شوهرم صاحب یک مغازه بود از صبح تا شب به سر کار می رفت و به من و دو فرزندم هیچ توجهی نمی‌کرد. من کمبود محبت داشتم به همین خاطر ساعت های زیادی را در فضای مجازی می گشتم .تا اینکه در تلگرام با امیر آشنا شدم . من آن روز او را به خانه مان دعوت کردم و قرار بود با هم صحبت کنیم که شوهرم سر رسید. حالا پشیمانم و می دانم اشتباه کرده ام. به همین خاطر از دادگاه تقاضای بخشش دارم.

سپس امیر روبه روی قضات ایستاد و گفت : من دو سال بود از زنم جدا شده بودم . از شهرستان به تهران آمده و با ماشین کار می کردم. وقتی با شقایق در فضای تلگرام آشنا شدم به من گفته بود مطلقه است. من هم که دنبال پناهگاهی بودم تا زندگی تازه ای را شروع کنم ، به قصد ازدواج با او آشنا شدم. آن روز قرار گذاشته بودیم تا بیرون برویم اما چون ناراحتی کلیه دارم احتیاج به دستشویی داشتم. وقتی مقابل خانه شقایق رفتم از او خواستم تا زودتر حاضر شود ولی وقتی فهمید نیاز به دستشویی دارد مرا دعوت کرد . من به آنجا رفته بودم تا از سرویس بهداشتی استفاده کنم که شوهر شقایق سر رسید. من اصلا نمی دانستم او شوهر دارد.

در این میان همسر شقایق پرینت پیام های رد و بدل شده بین امیر و همسرش را به قضات ارائه داد که نشان می داد امیر می‌دانسته شقایق شوهر دارد . امیر گفت: شوهر شقایق وقتی به رابطه ما پی برد ما را حک کرد و ممکن است خودش این پیام ها را ارسال کرده باشد.

با این پاسخ همسر شقایق با شاره به امیر گفت: این مرد می دانسته همسرم متاهل است اما با او رابطه برقرار کرده است. بعد از این ماجرا وقتی همسرم به زندان رفت و من خودم برایش وثیقه گذاشتم تا آزاد شود . من حالا زنم را بخشیده ام و می دانم بی توجهی های من به او و فرزندانم باعث شد تا دست به چنین اشتباهی بزند. اما همسرم از اینکه همسایه ها و خانواده هایمان به این ماجرا پی برده‌اند بسیار ناراحت است و حتی چند بار دست به خودکشی زده است. من زندگی ام را دوست دارم و می خواهم با شایق زندگی کنم .

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا برای شایق و امیر حکم صادر شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن