شهری

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی

خوراکیهای فاسد از پایانه مسافربری مشهد جمع آوری و معدوم شد

کد خبر : 21428

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: مقادیری از انواع خوراکیهای فاسد و تاریخ گذشته به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در پایانه مسافربری مشهد جمع آوری و معدوم شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا امید جلیلی افزود: در ادامه اجرای طرح بازرسی از واحدهای پذیرایی و گردشگری امروز غرفه‌های فروش مواد خوراکی در پایانه مسافربری مشهد با حضور بازرسان اتاق اصناف مشهد، سازمان صنعت و معدن و دانشگاه علوم پزشکی مشهد مورد بازرسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در جریان این بازرسی اقلامی نظیر سوهان، نبات، لواشک و خوراکیهای مشابه که در چهار غرفه فروش فعال در پایانه مسافربری مشهد وجود داشت و تاریخ مصرف آنها گذشته بود کشف، جمع آوری و معدوم و همچنین پرونده تخلف برای متصدیان این غرفه ها تنظیم و اخطارهای لازم داده شد.
رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی بر افزایش نظارت جدی بهداشتی بر کالاهای ارائه شده توسط اصناف مواد خوراکی تاکید و بیان کرد: طرح بازرسی از واحدهای پذیرایی و گردشگری ویژه ایام دهه کرامت در مشهد از ۱۵ تیر ماه جاری آغاز شده و تا پایان ایام دهه کرامت ادامه دارد.
۱۰۵ هزار و ۶۰۷ واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی در کلانشهر مشهد فعالیت دارند. ۵۵ هزار و ۴۱۹ واحد از این تعداد توزیعی، ۱۷ هزار و ۱۲۹ واحد تولیدی، ۱۶ هزار و ۹۲۹ واحد خدماتی و ۱۶ هزار و ۱۳۰ واحد فنی هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن