شهری

مبلغ ورودی شهربازی بوستان ملت مشهد کاهش یافت

کد خبر : 21302

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: مبلغ ورودی شهربازی پارک ملت مشهد از ۳۰۰ هزار به ۷۰ هزار ریال کاهش یافت.

امید جلیلی افزود: طی نشست دیروز با پیمانکار شهربازی بوستان ملت مقرر شد برای ورودی به این مکان مبلغ ۷۰ هزار ریال و برای استفاده از هر وسیله بازی نیز مبلغ ۱۰۰ هزار ریال اخذ شود.
وی ادامه داد: این پیمانکار از فروردین ماه گذشته بدون هیچ مجوزی اقدام به اخذ مبلغ ۳۰۰ هزار ریال از هر شهروند مشهدی برای ورود به شهربازی کرده بود. در این ارتباط میزان تخلف پیمانکار تاکنون ۴۵ میلیارد ریال برآورد گردیده لذا پرونده این تخلف برای ارائه نظر کارشناسی به سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ارجاع شد تا ظرف ۱۰ روز نظر نهایی خود را برای اخذ جریمه اعلام کند.
رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: همچنین مقرر شد موافقت سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان برای اخذ مبلع ورودی ۷۰ هزار ریالی و مبلغ ۱۰۰ هزار ریال تعیین شده برای استفاده از هر وسیله بازی، توسط پیمانکار اخذ شود.
از فروردین ماه امسال تا اواخر خرداد ماه برای ورود به شهربازی بوستان ملت مشهد از هر نفر ۳۰۰ هزار ریال دریافت می‌شد که با ورود اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی به این موضوع مشخص شد پیمانکار هیچ مجوزی برای اخذ این مبلغ نداشته لذا پرونده تخلف در این زمنه گشوده شد.
پارک ملت قدیمی ترین بوستان مشهد، سال ۱۳۴۳ در شمال غرب این شهر ساخته شد.

منبع: ایرنا

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن