اجتماعیاخبار مهم

بیانیه حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی در سالروز حمله ددمنشانه آمریکا به هواپیمای ایرباس ایران

کد خبر : 21290

حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی با صدور بیانیه ای سالروز حمله به هواپیمای ایرباس ایرانی در ۱۲ تیرماه سال ۱۳۶۷ توسط ناو آمریکایی و روز افشای حقوق بشر آمریکایی را گرامی داشت.

به گزارش صبح مشهد متن بیانیه که توسط حسین اکبریان محمد آبادی دبیر شاخه استانی حزب تنظیم شده، به شرح ذیل می باشد:
دوازدهم تیرماه ۱۳۶۷ شمسی برابر با سوم ژوئیه ۱۹۸۸ میلادی، ایران اسلامی بار دیگر مورد هجمه ای بی شرمانه قرار گرفت و هواپیمای مسافری ایرباس ایران از سوی ناو آمریکایی بر فراز آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس مورد تهاجم قرار گرفت.
ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران از سوی جنایتکاران آمریکایی، در حقیقت یکی دیگر از مراحل رویارویی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران برای تقویت متجاوزان و مخالفان انقلاب اسلامی ایران بود اما به مانند دیگر توطئه ها و جنایات بیگانگان خللی در ارکان مستحکم نظام وارد نکرد و این اقدام رسوا کننده تا همیشه تاریخ بر تارک پلید آمریکا باقی خواهد ماند.
حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای این فاجعه حزن انگیز و محکوم کردن این اقدام موهن ، اعلام می دارد فاجعه هواپیمای ایرباس جلوه ای از تلاش آمریکائیها برای انتقام گیری از جمهوری اسلامی ایران به خاطر شکستهایی بود که در سیاستهای منطقه ای خود از نظر سیاسی و نظامی از سوی ایران متحمل شده بودند.
روحشان شاد.
حسین اکبریان محمد آبادی دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن