اخبار مهممشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

با همراهی شهرداری مشهد انجام شد

آغاز عملیات ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی

کد خبر : 21269

عملیات ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی در مشهد آغاز شد.

به گزارش صبح مشهد، شهردار مشهد در این آیین گفت: اگر کم کاری و تنبلی نیز در جایی وجود دارد مسئولان باید در برابر آن نیز مقاومت کنند.
محمد رضا کلایی در ادامه بر لزوم دریافت پیام شهدا تاکید و بیان کرد: پیامی که باید از شهدا دریافت کنیم ایستادگی در برابر فشارهای بیرونی، نظامهای ناکارامد بروکراتیک داخلی و رفتارهای شخص محوری است که نمی گذارند خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم ارائه شود.
شهردار مشهد همچنین به شروع مجدد عملیات ساخت باغ موزه دفاع مقدس در مشهد اشاره و بیان کرد: این اقدام با حرکتی جهادی و فارغ از محدودیتهای اداری موجود روی داد. سایر اقدامات در مشهد نیز باید با همین الگو پیش برود. شهر منتسب به حضرت رضا (ع) باید بگونه ای باشد که کارآمدی نظام جمهوری اسلامی در آن دیده شود.
وی ادامه داد: فعالیتهای اجرایی در این دوره بسیار مشکل شده ولی امیدواریم پیمانکار طرح با شکل مناسبی پروژه باغ موزه دفاع مقدس مشهد را تکمیل کند.
کلایی گفت: هدف از ساخت باغ موزه دفاع مقدس نشر فرهنگ آن در جامعه است تا این فرهنگ رفتارهای جامعه را تحت تاثیر قرار دهد، همان فرهنگی که موجب توفیقات دفاع مقدس شد.
وی افزود: این بنا می تواند بخشی از پیام و فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه نشر دهد. ما مسئولان نیز باید تلاش کنیم مردم را بنا به دستور مقام معظم رهبری و برنامه های نظام از خدمات جمهوی اسلامی متنعم نماییم.
در جریان این مراسم که با تشییع پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس در محوطه پروژه همراه بود، عملیات اجرای مرحله نخست باغ موزه دفاع مقدس با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن