اجتماعیزندگی

یک پیش کسوت دوران دفاع مقدس مطرح کرد؛ کار خیر جغرافیا و حد و مرز نمی شناسد/ سلامت و شفافیت راز دو دهه تلاش و ماندگاری خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس است

کد خبر : 21081

هشتصد و هجدهمین چهارشنبه مهربانی موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس با حضور یکی از پیش کسوتان سال های دفاع مقدس و فرمانده سابق نیروی انتظامی، جلوه دیگری یافته بود.

به گزارش صبح مشهد، سرتیپ دوم پاسدار جواد اکبیا  در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان این که شخصا اطمینان دارم، آنچه در این جا مطرح و جمع آوری می شود به دست نیازمندان واقعی می رسد، افزود: بیماری خود یک درد است و ما تلاش می کنیم، بیمار نیازمند غیر از رنج بیماری، دغدغه ای برای هزینه های درمانی خود نداشته باشد.

وی خاطر نشان ساخت: خداوند به مال و درآمد بنده مومن برکت می دهد و کسی نباید تصور کند، چنانچه پولی برای کمک به سلامت محرومین اختصاص داد، از میزان دارایی وی کاسته می شود.

پیش کسوت سال های جنگ در بخش دیگر گفتگو به فعالیت ها و تلاش های صادقانه هیات مدیره، مدیر عامل و پرسنل موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر طوس برای شناسایی بیماران نیازمند اشاره کرد و افزود: شفافیت مالی و دقت نظر در شناسایی بیماران معسر از ویژگی های بارز تیم مدیریتی موسسه است که از خداوند متعال توفیق خدمت روزافزون برایشان دارم.

وی تاکید کرد: سلامتی نعمتی است که خدای متعال به بندگانش مبذول داشته است و ما باید هم نوعان خود را که به بیماری و رنج گرفتار شدند، یاری رسانیم که قطعا خوشنودی خدای متعال در آن است.

گفتنی است خیرین نیک اندیش در هشتصد و هجدهمین جلسه موسسه خیریه آسیب پذیر توس ۱۹۵ ریال برای ۵۳ بیمار نیازمند کمک کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن