اقتصادیزندگی

دکتر محسن کریمی طبسی سفیر صلح جهانی ایران در بازدید از نمایشگاه پوشاک بانوان کارآفرین تاکید کرد؛ مصرف کننده ها از تولید داخلی حمایت کنند

کد خبر : 21068

در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار رونق تولید، با دعوت از چند برند پوشاک داخلی، تصمیم گرفتیم از برگزاری نمایشگاهی با عنوان پوشاک بانوان حمایت و مردم را برای خرید از کالای ملی تشویق کنیم.

یک نمایشگاه فروش پوشاک ایرانی ویژه بانوان کار خود را به مدت ۲ روز در هتل همای شماره یک مشهد آغاز به کار کرد. به گزارش صبح مشهد در این نمایشگاه که با حضور برخی از بانوان کارآفرین محصولات متنوع پوشاک و زیورآلات می باشد، انواع چادر، مانتو، روسری و صنایع دستی عرضه و به فروش می رسد.

سفیر صلح جهانی و کنسول کشور لیتوانی در ایران در حاشیه بازدید از نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به تشدید تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، برگزاری این نمایشگاه ها می تواند در راستای خودباوری و رونق تولید سهم بسزایی داشته باشد.

دکتر محسن کریمی طبسی افزود: از همه تولید کنندگان برای توسعه و تقویت تولید داخلی دعوت می کنم تا برای رفع مشکلات ناشی از تحریم، تلاش بیشتری انجام دهند و اطمینان داشته باشند، تحریم می تواند به مثابه یک فرصت قرار بگیرد.

وی ادامه داد: مردم هم به عنوان مصرف کننده باید جدیت بیشتری برای خرید محصولات داخلی داشته و با تحریم خرید پوشاک خارجی و بعضا قاچاق، به رونق تولید ملی کمک شایانی داشته باشند.

سفیر صلح جهانی ایران به لزوم تلاش دولت در جلوگیری از قاچاق کالا بویژه پوشاک اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: اگر جلوی کالای قاچاق گرفته شود، بازار داخل رونق بیشتری می یابد.

وی اظهار امیدواری کرد: با همراهی مردم روزهای سخت تحریم پشت سر گذاشته خواهد شد و ما برای معرفی محصولات برند ایرانی در سطح جهانی آماده همکاری و حمایت هستیم.

سفیر صلح جهان تاکید کرد: اگر بتوانیم مبادلات تجاری را گسترش دهیم، می‌توانیم به کمک آن، صلح و دوستی را در جهان ایجاد کنیم‌.
وی ادامه داد: آمریکایی ها در تحریم های ظالمانه علیه ایران تنها هستند و عدم همراهی کشورهای مختلف با موضوع تحریم، خود حقانیت جمهوری اسلامی ایران و نقش استراتژیک منطقه ای کشورمان را به خوبی تبیین می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن